TheLittleOne skriver:
Haha Helium.. du er da genial
Det er da dejligt at høre at de tager dine bekymringer seriøst
Jeg var til jordmoder idag og var lidt nervøs fordi jeg virkelig ikke har haft det særlig godt med hende jeg havde. Til mit held var hun syg el. på ferie og der var en vikar i stedet. Jeg fik heldigvis fortalt hende at jeg var utilfreds med hende jeg havde og ikke fik meget ud af mine tider hos hende. Så jeg får en ny jordmoder
Jeg gik derfra med en skøn føelse for første gang. Så det har været en skøn dag 
Ved ikke hvorfor jeg skriver det til dig, men det fik jeg altså lige lyst til. 
Tænker også lidt at jeg finder nogle søde klip-klappere 
Det er da bare hyggeligt, at du skriver om din dag! Skønt at den har været god
Jeg havde ved min første graviditet en jordemoder, som bare SLET ikke sendte på min frekvens! Hun var meget alternativ og det er jeg ikke! Ikke at jeg afviser alt, men jeg mener nu, at videnskaben har fat i noget... Min mand var med ved første konsultation og da vi forlod stedet, kiggede vi bare HELT chokeret på hinanden og GRINEDE. Jeg blev enig med mig selv om, at DET kunne jeg bare ikke bruge til noget, så jeg ringede og bad om en ny - ingen problemer, det fik jeg
.
Nu får jeg også lyst til at skrive lidt til dig! Da jeg havde født min datter for tidligt havde jeg så mange spørgsmål om hvad der gik galt og om hvordan jeg skulle forholde mig ved en ny graviditet - og jeg blev afvist gang på gang når jeg henvendte mig
. Til sidst fik jeg gennem min datters børnelæge (HAN gad godt lytte) en samtale hos en fødselsoverlæge, og hun tog mig gudskelov seriøst. Vi lavede nogle aftaler, som hun skrev ind i min journal - bl.a om hvor tit jeg skulle scannes, hvis jeg blev gravid igen og hvornår jeg senest skulle sygemeldes. DET er jeg SÅ glad for, for jeg har flere gange i denne graviditet måtte påpege, at "Det står altså i min journal!". Så jeg er ret sikker på, at jeg ikke ville blive taget så seriøst, hvis ikke hun havde skrevet det ned. Bl.a også m.h.t scanningen af livmoderhalsen i går....
Kan forøvrigt fortælle dig, at når barnet er så stort, som det er her sidst i graviditeten, får man slet ikke samme kig til det, for man kan ikke se hele barnet på én gang. Synes den bedste scanning var NF. Men ham jeg går hos forsøger dog at få et 3D billede af ansigtet - det er bare ikke lykkedes, fordi den lille hver gang gemmer sig bag sine hænder
.