Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev min lille prins døbt i lørdags .. Vi valgte at holde det hjemme, så vi ikke skulle bruge for mange penge på lokale osv, der er jo rigeligt at bruge penge på i forbindelse med en dåb! Så hele vores stue blev lavet om til festlokale (se billede) og det gik faktisk godt når man tænker på vi var omkring 40 mennesker .. Mange af gæsterne var børn, så det føltes slet ikke særlig uoverkommeligt! Vejret var jo med os, og gæsterne kunne være ude i gården, på vores terasse og børnene på legepladsen mens vi ventede på maden - det var en rigtig dejlig dag!
Vores lille prins fik navnet Mathias og han var bare SÅ dygtig i kirken han sov faktisk under hele ceremonien, og kiggede kun lige lidt da han fik vand i hovedet . Fik heldigvis planlagt det rigtig godt mht. mad inden kirken. Han fik en flaske kl 12.00 og vi skulle være i kirken kl 13.00, så han var dejlig mæt .
Vil ikke skrive så meget mere - vil hellere vise jer en MASSE billeder!!!! Og jeg har heller ikke lavet nogen billedtråd med ham før nu, så der kommer MAAAAANGE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej nogle skønne billeder. Tillykke med ham
Sikke en masse dejlige billeder
Skønt han var artig i kirken - er selv meget spændt på om vores lille frøken vil være det, da hun har det med at blive pjevset over det mindste.
Stort tillykke med Mathias
Skønne billeder!! Ser ud til I havde en dejlig dag
Knus Sofia
Stort tillykke med Mathias. Sikke en køn dreng og de smukkeste øjne!
sarahb skriver: WOW hvor er han bare LÆKKER og det ser bare ud til det har været en helt vidunderlig dag.. Men nej hvor er han smuk
WOW hvor er han bare LÆKKER og det ser bare ud til det har været en helt vidunderlig dag.. Men nej hvor er han smuk
Stort tillykke med Mathias, skønt navn og endnu skønnere dreng
Malonde1985 skriver: Ja så blev min lille prins døbt i lørdags .. Vi valgte at holde det hjemme, så vi ikke skulle bruge for mange penge på lokale osv, der er jo rigeligt at bruge penge på i forbindelse med en dåb! Så hele vores stue blev lavet om til festlokale (se billede) og det gik faktisk godt når man tænker på vi var omkring 40 mennesker .. Mange af gæsterne var børn, så det føltes slet ikke særlig uoverkommeligt! Vejret var jo med os, og gæsterne kunne være ude i gården, på vores terasse og børnene på legepladsen mens vi ventede på maden - det var en rigtig dejlig dag! Vores lille prins fik navnet Mathias og han var bare SÅ dygtig i kirken han sov faktisk under hele ceremonien, og kiggede kun lige lidt da han fik vand i hovedet . Fik heldigvis planlagt det rigtig godt mht. mad inden kirken. Han fik en flaske kl 12.00 og vi skulle være i kirken kl 13.00, så han var dejlig mæt . Vil ikke skrive så meget mere - vil hellere vise jer en MASSE billeder!!!! Og jeg har heller ikke lavet nogen billedtråd med ham før nu, så der kommer MAAAAANGE
Tillykke med ham(: Hvor er han sødt. Mathias er sådan et dejlig navn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128