Min lille prins´s dåb 30 april :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Malonde1985

Ja så blev min lille prins døbt i lørdags .. Vi valgte at holde det hjemme, så vi ikke skulle bruge for mange penge på lokale osv, der er jo rigeligt at bruge penge på i forbindelse med en dåb! Så hele vores stue blev lavet om til festlokale (se billede) og det gik faktisk godt når man tænker på vi var omkring 40 mennesker .. Mange af gæsterne var børn, så det føltes slet ikke særlig uoverkommeligt! Vejret var jo med os, og gæsterne kunne være ude i gården, på vores terasse og børnene på legepladsen mens vi ventede på maden - det var en rigtig dejlig dag!

Vores lille prins fik navnet Mathias  og han var bare SÅ dygtig i kirken  han sov faktisk under hele ceremonien, og kiggede kun lige lidt da han fik vand i hovedet . Fik heldigvis planlagt det rigtig godt mht. mad inden kirken. Han fik en flaske kl 12.00 og vi skulle være i kirken kl 13.00, så han var dejlig mæt .

Vil ikke skrive så meget mere - vil hellere vise jer en MASSE billeder!!!! Og jeg har heller ikke lavet nogen billedtråd med ham før nu, så der kommer MAAAAANGE

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej nogle skønne billeder. Tillykke med ham 

Anmeld

3. maj 2011

Persille83

Sikke en masse dejlige billeder

Skønt han var artig i kirken - er selv meget spændt på om vores lille frøken vil være det, da hun har det med at blive pjevset over det mindste.

Anmeld

3. maj 2011

Sofia24

Stort tillykke med Mathias  

Skønne billeder!! Ser ud til I havde en dejlig dag

Knus Sofia

Anmeld

3. maj 2011

Mamalou

Stort tillykke med Mathias. Sikke en køn dreng og de smukkeste øjne!

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

WOW hvor er han bare LÆKKER og det ser bare ud til det har været en helt vidunderlig dag..
Men nej hvor er han smuk

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

sarahb skriver:

WOW hvor er han bare LÆKKER og det ser bare ud til det har været en helt vidunderlig dag..
Men nej hvor er han smuk

Og cilla hvor skjorten er fra er da bare den lækreste butik

Anmeld

3. maj 2011

linefun

Stort tillykke med jeres lille skønne Mathias - hvor er han dog dejlig.

Skønne billeder - glæder mig til at se flere

Anmeld

3. maj 2011

Janni.

Stort tillykke med Mathias, skønt navn og endnu skønnere dreng

Anmeld

3. maj 2011

Pigent

Malonde1985 skriver:

Ja så blev min lille prins døbt i lørdags .. Vi valgte at holde det hjemme, så vi ikke skulle bruge for mange penge på lokale osv, der er jo rigeligt at bruge penge på i forbindelse med en dåb! Så hele vores stue blev lavet om til festlokale (se billede) og det gik faktisk godt når man tænker på vi var omkring 40 mennesker .. Mange af gæsterne var børn, så det føltes slet ikke særlig uoverkommeligt! Vejret var jo med os, og gæsterne kunne være ude i gården, på vores terasse og børnene på legepladsen mens vi ventede på maden - det var en rigtig dejlig dag!

Vores lille prins fik navnet Mathias  og han var bare SÅ dygtig i kirken  han sov faktisk under hele ceremonien, og kiggede kun lige lidt da han fik vand i hovedet . Fik heldigvis planlagt det rigtig godt mht. mad inden kirken. Han fik en flaske kl 12.00 og vi skulle være i kirken kl 13.00, så han var dejlig mæt .

Vil ikke skrive så meget mere - vil hellere vise jer en MASSE billeder!!!! Og jeg har heller ikke lavet nogen billedtråd med ham før nu, så der kommer MAAAAANGE

Tillykke med ham(: Hvor er han sødt. Mathias er sådan et dejlig navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.