Hold da op det var let

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

SaNiNa

Var jo til en samtale med en læge i fredages efter MD-scanningen og fik lov selv at bestemme hvordan min fødsel skal være om det skal være et pks eller om jeg vil have en fødselsplan hvor jeg får lov at få mine veer men hvis jeg ikke åbner mig 1 cm i timer får jeg et aks med det samme så når vi møder inde på fødegangen så får jeg lagt en blokade med det samme.

Tankerne køre rund i hovede på mig for ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge og er så bange for jeg ikke selv kan lave mine veer og det hele så alligevel vil gå i stå og det ender i aks.

Så besluttede mig for at ringe til min jdm og høre om jeg kunne få en tid til at snakke om det så jeg fik lidt mere professionel syns vinkel på det og ikke kunne mine og manden tanker.

Tænkte at det nok ikke lige frem var let at få en tid mere men hende jeg snakkede med sagde at sådan tanker måtte man ikke gå med at for længe så næste onsdag når min jdm er fik jeg en tid.

Syntes virkelig det er rart de gider høre på en denne her gang i forhold til sidste graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hvor er det dejligt at høre

Håber at i sammen finder frem til den rigtige løsning

Anmeld

4. maj 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hvor er det dejligt at høre

Håber at i sammen finder frem til den rigtige løsning

Tusind tak.

Har fået en rigtig sød jdm denne gang i sidste graviditet hvade jeg ikke den sammen på noget tidspunkt vi talte til i alt med syghus og jdm undersøgelser hvade vi haft 11 forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.