Juhu fik syet lidt tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

lion

Efter at ha læst pernilles tråd om de nye bukser hun havde lavet, fik jeg lyst til at sy igen, også selvom symaskinen driller.

Så i søndags fik jeg taget mig sammen og syede i ca 4 timer og fik lavet 2 par bukser og 2 nederdele til Cassandra. ( tøjet blev klippet for flere måneder siden.)

Men nej hvor var det dejligt at sy nededele og bukser som IKKE drillede og at det var lige til at sy, symaskinen valgt så også at opfører sig ordentlig. Det var dejligt.

Det eneste der kunne være farligt og drille lidt, var nå ungerne lige skulle et eller andet hos mor, især Julius var glad for trykfoden, så det var bare om at slukke maskinen når jeg ikke syede, for ellers syede Julius for mig. Ballademager af en søn.

Her er et pat billeder af tøjet, nogle med Cassandra som model.

Der er også et billede af Julius som stå lidt selv, han slog på ruden og som billede viser står lidt selv når det er. Et andet hvor han går med bedstefar.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Laulund87

Wow du er smadder dygtig!

Anmeld

3. maj 2011

<3

Superflot!

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

Ej hvor er det bare smart Helene! Er især vild med det første par bukser - rigtig friske :o)

Dejligt at du endelig fik syet det - selvom du havde nogle krudtugler i nærheden ;)

Anmeld

3. maj 2011

Skouboe

Hvor er det bare lækkert

Og de dage hvor tingene bare fungerer og symaskinen opfører sig ordentligt og ungerne ikke kommer i vejen er bare fantastiske. Desværre er der ikke nok af dem...

På de første bukser, har du da en løbegang med elastik nederst under smocken? Uanset hvad, giver det en fed effekt.

Sikke en lækker model du har dig.. også ham der ikke prøver tøj

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Lækkert tøj Helene!!!

Anmeld

3. maj 2011

lion

Laulund87 skriver:

Wow du er smadder dygtig!

Mange tak.

Lækre børn gør det jo kun bedre

Anmeld

3. maj 2011

lion

Kirle skriver:

Superflot!

Mange tak.

Anmeld

3. maj 2011

lion

Vinker skriver:

Ej hvor er det bare smart Helene! Er især vild med det første par bukser - rigtig friske :o)

Dejligt at du endelig fik syet det - selvom du havde nogle krudtugler i nærheden ;)

Tak.

Jeg er også glad for "monsterbukserne" nu har jeg endelig fået syet alle 3 par, de blev klippet i nov 2010, Julius blev syet først og Cassandras nu.

Men jeg er så vild med det stor, har bare desværre ikke mere.

Ja dejligt at kunne sy, selv med krudtugler af børn

Anmeld

3. maj 2011

lion

TbCp skriver:

Lækkert tøj Helene!!!

Tak Tina, jeg synes også om alt det tøj du har lavet til Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.