to billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Arrhhh de er søde!!!!

Her er en stak fra os...

1. De sødeste sovebillede fra den anden dag - selvom min sjove kusine på facebook mente jeg selv havde placeret billedet der efterfølgende

2. Liva og hendes bedste ven Marcus

3. Min store pige

4. Liva er gået igang med hulmaskinen... den er et KÆMPE hit for tiden

5. Tosset tøs der skal vise mors nye kreation frem

6. De famøse morgenmadsbillede fra imorges

7. Galleri Liva

Hvor er det bare MEGA kært!  (særligt billede et ...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ida.

Milka skriver:

ai altså -- ligner lina ikke sin storesøster lige lovligt meget?? de kunne være tvillinger! dejlige billeder -- får de neglelak på i de to første?

Jo, det siger folk...vi kan ikke selv se det så meget...men det har nok noget at gøre med, at de er meget forskellige små mennesker....

Awww dét var billigt for kjolerne - dém må jeg ned og kigge lidt på

Anmeld

4. maj 2011

Bondepigen

Milka skriver:

et fra i morges, og et hvor man hænger på mormor inden sengetid (kan ikke gøres uden hat og briller )

kom glad med jeres billeder!

Du har de skønneste tøser.

Jeg elsker det hvor de holder i hånden... Bliver helt rørt... Det må være fantastisk at se søskende holde sammen/holde af hinanden...suk

Til Emmas barnedåb tog vi et billede af to af hendes kusiner siddende på gulvet i omfavnelse...og de havde osse det der "lille pige med svovlstikkerne" udtryk i øjnene som dine piger, og det synes jeg bare er så fedt.

Håber osse jeg selv vil opleve det med Emma og lillebror.

Anmeld

4. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Du har de skønneste tøser.

Jeg elsker det hvor de holder i hånden... Bliver helt rørt... Det må være fantastisk at se søskende holde sammen/holde af hinanden...suk

Til Emmas barnedåb tog vi et billede af to af hendes kusiner siddende på gulvet i omfavnelse...og de havde osse det der "lille pige med svovlstikkerne" udtryk i øjnene som dine piger, og det synes jeg bare er så fedt.

Håber osse jeg selv vil opleve det med Emma og lillebror.

hehe hvad er det for et udtryk? sådan lidt fortabt?

Anmeld

4. maj 2011

Bondepigen

Milka skriver:

hehe hvad er det for et udtryk? sådan lidt fortabt?

Ja nemlig.. Eller betuttet, og det synes jeg ser så fantastisk ud på de billeder... Langt federe end tandsmil hele tiden, hvilket selvfølgelig osse er dejligt, men tror du ved hvad jeg mener... Det kunstneriske aspekt i det...

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

sarahb skriver:

jeg æder dem snar så vidunderlige er de... Hold da fast.. Og så har de da den fedeste humor

så smukke drenge du har

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

Milka skriver:

et fra i morges, og et hvor man hænger på mormor inden sengetid (kan ikke gøres uden hat og briller )

kom glad med jeres billeder!

smukke piger

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

her er mine krudtugler

1+2 august bliver 3 år.

3+4 alberte hygger i barnevognen og søskendekærlighed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

TAK, fordi i alle vil dele jeres dejlige og smukke børn med os andre...............det er en fornøjelse at kigge indenfor, og se hvor meget udvikling der sker.

Her er et par billeder af mine tøser, da de lå og gassede sig i vores seng forleden. Anna har taget blå glimmer læbestift på, til ære for fotografen.

Anmeld

4. maj 2011

JustAnotherName

Her er nogle sprit-nye billeder fra idag af mine to små tossebøtter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.