At ens lille prinsesse ligger med feber og ikke kan andet end at græde og græde.
Igår klokken 10:15 skulle min lille Sylvia have sin 3 mdr vaccine, selvom hun kun lige er blevet 2 mdr.
Lægen havde sagt at pga. hun er så fin og vel rustet, kunne hun få den en måned før normalen.
Min lille pige plejer at være jordens nemmeste barn, og har aldrig holdt os vågne om natten, eller haft lange græde/skrige ture,
men ØV hvor blev/er hun syg og dårlig efter de to stik hun fik i sine lår igår.
Hun har grædt hele natten, og haft mellem 38,8 og 40,1 i feber, og er dybt ulykkelig... sådan har jeg aldrig set min lille pige, og jeg kan heller ikke andet end at vræle med hende...
her til morgen er hele mit ansigt hævet til dobbelt størrelse pga. gråd og mangel på søvn, de sidste to nætter
(kunne ikke sove natten til hendes vaccine
).
Lægen pjattede, og sagde ting som "mange ting kan en mor gøre for sine børn, men at tage deres vacciner kan hun ikke" og "det værste en første gangs mor kan opleve, er at se sine børn blive stukket, og ikke kunne gøre noget ved det"
kunne ikke lade være med at blive helt irreteret på ham, da han jo kunne se det ikke hjalp på min gråd, at sige de ting...
Nu er kæresten lige taget på job, og jeg er alene med en syg baby, og syg hund...
Hvor er jeg træt af babygråd, og hunde bræk/l*rt...
Vil bare have min lille pige får det godt igen NU...
og at vuffen også får det bedre... det svært at være alene om det hele lige nu... 
Hvordan havde du/i det første gang i skulle havde jeres barn/børn vaccineret? og blev de syge af vaccinen? og hvis de gjorde hvor lang tid gik der så før de fik det godt igen?
Anmeld