Vender sig på maven i søvn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Bebisim

Hej de damer Min dejlige datter vender sig på maven om natten, hvorefter hun skriger. Jeg vender hende på ryggen igen, giver sutten og hun falder i søvn, og 10 min efter begynder hun igen. Jeg er ved at blive træt og er begyndt at græde midt om natten. Det tager virkelig al energien. Hvad skal jeg dog gøre ? Folk på nettet har brugt barnevognsele mén det synes jeg ikk ligefrem er en god ide. Hjææææælp mig har brug for hjælp inden jeg blir en tosse (

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

ZamanogDania

Kan du ikke prøve og putter noget dyne eller puder begge sider så hun ikke kan vende sig på maven? Fordi det forhindre hende nemlig at vende sig.

Anmeld

3. maj 2011

Mussen2

Bebisim skriver:

Hej de damer Min dejlige datter vender sig på maven om natten, hvorefter hun skriger. Jeg vender hende på ryggen igen, giver sutten og hun falder i søvn, og 10 min efter begynder hun igen. Jeg er ved at blive træt og er begyndt at græde midt om natten. Det tager virkelig al energien. Hvad skal jeg dog gøre ? Folk på nettet har brugt barnevognsele mén det synes jeg ikk ligefrem er en god ide. Hjææææælp mig har brug for hjælp inden jeg blir en tosse (

Jeg kan berolige dig med at det er en fase. Husker det tydeligt, det var mega hårdt, men det går over. Hvad med at lægeg dig til at sove inde ved hende på en madras, så du nemt kan hjælpe hende om på den anden side, så sover i begge mere roligt.

Anmeld

3. maj 2011

Bebisim

ZamanogDania skriver:

Kan du ikke prøve og putter noget dyne eller puder begge sider så hun ikke kan vende sig på maven? Fordi det forhindre hende nemlig at vende sig.

Jeg har prøvet det men hun er simpelthen så stærk at hun vender om igen. Jeg må prøve med noget hårdere

Anmeld

6. maj 2011

hilma

RISPOSER !! hun beøver ikke at blive fikseret med sele hvis et barn selv kan trille fra mave til ryg og vice versa, gør det ikke noget at de sover på maven( ca 6-8 måneders alderen)

Men ellers de der risposer svøbt ind i stofbleer og i hver sin side min lille knejt på 5 uger begyndte for 2 uger siden at trille fra mave til side og side til mave og sygeplejersken og min SP anbefaldede risposer svøbt ind i stofbleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.