Sig lige at jeg nok skal klare den!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

TbCp

smillaluna skriver:

Det klarer du så nemt som ingenting!

Men kender det alt for godt. Det er lige præcis sådan noget der kan stresse mig til vanvid. Og det er sku egentlig noget pjat, for de mennesker man inviterer er jo som regel nogen man kender og som tager tingene oppe fra og ned.

Når vi skal have gæster styrter jeg altid rundt som en vanvittig og støvsuger, rydder op og tørrer støv af. Hvorfor???? De allerfleste er sku da bedøvende ligeglad med om der ligger lidt krummer på spisebordet eller et par nullermænd i hjørnerne. Sådan har jeg det da selv når jeg besøger nogen... Det rager mig en høstblomst hvordan deres hjem ser ud. Det gør dem dælme ikke til værre mennesker at der ligger lidt rod hist og pist.

Og med hensyn til maden... Lav det du kan overskue. Ingen forventer vel den helt store festmiddag. Noget lækkert kød til grillen, salat og noget brød, og så rigeligt med kolde øl, så kører det. Ingen panik. Nyd dagen og hinanden det er det absolut vigtigste!

Jamen det er jo vanvittigt!!! Jeg ligger seriøst ALDRIG mærke til om der er rod, støv eller andet de steder jeg er, alligvel skal det bare være helt i top herhjemme når der kommer gæster!

Rigelig med kolde øl! Den husker vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

Det ska du nok klare Tina

Ja jeg ved ikke hvorfor os kvinder altid skal prøve at gøre det hele så perfekt som muligt når vi skal ha gæster - måske er det fygten for at folk vil være utrilfredse. Vi vil jo gerne ha de hygger sig, synes godt om maden og at der er en god steming, så de taler pænt om en til andre....

Mmmh jeg eeeelsker brunch, men mad fra grillen er nu også super godt og måske lidt nemmere at stå med. Dog er man ret afhængig af vejret hvis det skal være et ude arrangement og det ville nok være der jeg var mest stresset fordi vi jo ikke selv er herre over vejret. Tror jeg ville tjekke vejrudsigten fra nu af og så flere gange om dagen af bare frygt for storm og regnvejr :s

MEN jeg tror på super dejligt vejr den 14. maj

Jeg ved heller ikke hvad der sker i mit hovede... Carsten plejer af dappe i kælderen når vi skal holde noget, fordi jeg stresser og vrisser... nå ja og det gør det ikke engang bedre at han går derned for så bliver jeg også sur over det

Vi må holde øje med vejrudsigten op til dagen og så evt. købe ind til både brunch og grill....brunchen kan vi altid bare tage dagen efter jo

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Lilac skriver:

Det skal du nok klare!! Lav lidt kartoffelsalat eller noget en dag eller to i forvejen, lidt flütes fra fryseren på grillen - det skal manden jo stå for, og så er der kun lidt snitten salat til dig i køkkenet  og gæsterne smider du udenfor  Ingen stress til dig 

No STRESS

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Du er sej - selvfølgeligt kan du klare det...

JA sgu! men gad vide om manden overlever mig

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Det skal du nok klare, og det lyder da også rigtig hyggeligt med grill... 

Ja da... håber det går!

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Jeg ved heller ikke hvad der sker i mit hovede... Carsten plejer af dappe i kælderen når vi skal holde noget, fordi jeg stresser og vrisser... nå ja og det gør det ikke engang bedre at han går derned for så bliver jeg også sur over det

Vi må holde øje med vejrudsigten op til dagen og så evt. købe ind til både brunch og grill....brunchen kan vi altid bare tage dagen efter jo

Uha ja jeg er slet heller ikke til at være i nærheden af lige inden vi skal have gæster. Egentlig ret latterligt, men ja du kender det jo kan jeg høre ;)

Lyder som en god ide at købe ind til begge dele for så kan det da ikke gå helt galt ;)

Anmeld

3. maj 2011

anna-jonas

Du skal nok klare den......................og det er jo klart en fordel, at Carsten skal være grillmester. Mit råd er...............Keep it simple, og forbered alt havd der kan forberedes i forvejen.

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Du skal nok klare den......................og det er jo klart en fordel, at Carsten skal være grillmester. Mit råd er...............Keep it simple, og forbered alt havd der kan forberedes i forvejen.

Og så tror jeg endda vi vil være så "frække" at stille engangsservice frem!

Ja.. Keep it simple... Så skal det hele nok gå

Anmeld

3. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

JA sgu! men gad vide om manden overlever mig

Det er vel et eller andet sted hans problem, er det ikke?

Anmeld

3. maj 2011

Milka

nu kommer jeg og nusser dig lidt på hovedet

du skal slappe helt af, for den nye plan er MEGET simplere! what's the problem?  

det skal nok gå, og det skal nok gå godt! lyder som en sjov fest! (må jeg komme?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.