Vinker skriver:
Det ska du nok klare Tina 
Ja jeg ved ikke hvorfor os kvinder altid skal prøve at gøre det hele så perfekt som muligt når vi skal ha gæster - måske er det fygten for at folk vil være utrilfredse. Vi vil jo gerne ha de hygger sig, synes godt om maden og at der er en god steming, så de taler pænt om en til andre....
Mmmh jeg eeeelsker brunch, men mad fra grillen er nu også super godt og måske lidt nemmere at stå med. Dog er man ret afhængig af vejret hvis det skal være et ude arrangement og det ville nok være der jeg var mest stresset fordi vi jo ikke selv er herre over vejret. Tror jeg ville tjekke vejrudsigten fra nu af og så flere gange om dagen af bare frygt for storm og regnvejr :s
MEN jeg tror på super dejligt vejr den 14. maj 
Jeg ved heller ikke hvad der sker i mit hovede... Carsten plejer af dappe i kælderen når vi skal holde noget, fordi jeg stresser og vrisser... nå ja og det gør det ikke engang bedre at han går derned for så bliver jeg også sur over det

Vi må holde øje med vejrudsigten op til dagen og så evt. købe ind til både brunch og grill....brunchen kan vi altid bare tage dagen efter jo 
Anmeld