Tirsdag morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

TbCp

... den er altså hård herhjemme!

Jeg står op ca. 5.20 og gør mig klar, går ned og sætter kaffe over og sætter morgenmad frem og så op og vække Liva og Carsten..

Vi kører Carsten ud til motorvejen om tirsdagen hvor han kan køre til Glostrup med en kollega, så vi skal så tidligt op for at kunne nå det...

Det er faktisk lidt hårdt synes vi allesammen....

Ikke mindst Liva som nærmest spiser morgenmad i søvne 

God tirsdag til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Lilac

TbCp skriver:

Jeg står op ca. 5.20 og gør mig klar, går ned og sætter kaffe over og sætter morgenmad frem og så op og vække Liva og Carsten..

Vi kører Carsten ud til motorvejen om tirsdagen hvor han kan køre til Glostrup med en kollega, så vi skal så tidligt op for at kunne nå det...

God tirsdag til jer alle

GAAAAB, hun ser træt ud!!! Det er godt nok også aaaaalt for tidligt at skulle vippes ud af fjerene 

Anmeld

3. maj 2011

olivia1009

I er skisme seje! Men,når nu i er oppe, får i også den skønneste morgengry. De bedste tidspunkter på dagen morgengry og skumring

Ha en dejlig tirsdag

Anmeld

3. maj 2011

<3

Skønt morgenhår og må altså erklære mig enig! Sikken et ukristeligt tidspunkt at stå op på!

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

God tirsdag til jer alle

Hihiii kan ikke lade være med at grine af det billede af Liva-pigen. JA hun ser skisme ud til at sove mens hun spiser. åååh lille pus.

Kan godt forstå tirsdag er ekstra hård for jer, æv.

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

God tirsdag til jer alle

hvor er hun god hende Liva!!!! spiser i søvne...... Det er ikke ligesom dronning Nikoline her hjemme..... Som står op til direktør tid hver dag...

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Lilac skriver:

GAAAAB, hun ser træt ud!!! Det er godt nok også aaaaalt for tidligt at skulle vippes ud af fjerene 

Ja det synes vi allesammen herhjemme, men sådan må de desværre være

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

olivia1009 skriver:

I er skisme seje! Men,når nu i er oppe, får i også den skønneste morgengry. De bedste tidspunkter på dagen morgengry og skumring

Ha en dejlig tirsdag

Jeg er virkelig B-menneske! Så har meget svært ved at se det skønne i det
Med mindre det er fordi jeg skal nå et fly sydpå

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Skønt morgenhår og må altså erklære mig enig! Sikken et ukristeligt tidspunkt at stå op på!

Ja det ser så godt ud

Det bedste er at det ikke engang er fordi jeg har taget et billede hvor hun lige blinker, nej nej hun spiste skam med lukkede øjne

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

Hihiii kan ikke lade være med at grine af det billede af Liva-pigen. JA hun ser skisme ud til at sove mens hun spiser. åååh lille pus.

Kan godt forstå tirsdag er ekstra hård for jer, æv.

Hun var også faldet alt for sent i søvn igår, så er spændt på om jeg får en sur unge hjem i eftermiddag

Og jeg er virkelig bare B-menneske!!! så vi går alle rundt osm zombier, herhjemme, tirsdag morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.