Fødselsforberedelse Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Jolene

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale et sted at gå til fødselsforberedelse? 

Hvidovre, hvor jeg skal føde har gratis forlæsning, men jeg kunne godt tænke mig et lidt mere dybtegående/praktisk forløb over flere gange. Som fx LOF's kurser. Det er 10 lektioner fordelt på 5 gange 665 kr pr person. Det er jeg også villig til at betale, men det kunne være rart at vide, om der er nogen, der har været til nogen af LOF's kurser? Om det var godt eller skidt? Eller kan anbefale et andet "privat" sted.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Blyb

Jolene skriver:

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale et sted at gå til fødselsforberedelse? 

Hvidovre, hvor jeg skal føde har gratis forlæsning, men jeg kunne godt tænke mig et lidt mere dybtegående/praktisk forløb over flere gange. Som fx LOF's kurser. Det er 10 lektioner fordelt på 5 gange 665 kr pr person. Det er jeg også villig til at betale, men det kunne være rart at vide, om der er nogen, der har været til nogen af LOF's kurser? Om det var godt eller skidt? Eller kan anbefale et andet "privat" sted.

På forhånd tak

Jeg har ikke selv været til nogen, men apa.dk skulle være ret godt

Gry

Anmeld

2. maj 2011

sne190810

Jolene skriver:

På forhånd tak

Www.yogakompagniet.dk 

Rigtig dejligt, personligt og professionelt sted. Kan varmt anbefale det, både de forskellige yogaforløb og fødselsforberedelser af de forskellige typer de tilbyder.  

Anmeld

2. maj 2011

modesty

Jeg har også fået APA varmt anbefalet af tre veninder og min jordemoder, så der skal jeg gå :-)

Anmeld

3. maj 2011

Jolene

sne190810 skriver:

Www.yogakompagniet.dk 

Rigtig dejligt, personligt og professionelt sted. Kan varmt anbefale det, både de forskellige yogaforløb og fødselsforberedelser af de forskellige typer de tilbyder.  

Har blot kigget kort på hjemmesiden, og det lader til at være noget, jeg vil tjekket ud. Prisen er også den samme. En lektion mindre, men det tror jeg ikke er afgørende. Og tidspunketet er også bedre end LOF familieskolen - hvor jeg går til yoga.

Anmeld

3. maj 2011

Lise

APA APA APA APA APA!!!!!

Har gået der begge gange jeg har været gravid, og fik SÅ meget ud af det!!!

Kan godt være at det er lidt dyrt, men det er hver eneste krone værd!

Anmeld

3. maj 2011

Jolene

modesty skriver:

Jeg har også fået APA varmt anbefalet af tre veninder og min jordemoder, så der skal jeg gå :-)

Der er desværre ikke et hold hos apa, vi kan nå med på. Der er optaget på det hold, der slutter før min termin.

Anmeld

3. maj 2011

Jolene

Så nu har jeg tilmeldt os på et hold hos Yogakompagniet

Anmeld

7. maj 2011

Thereseh

Jolene skriver:

På forhånd tak

Hov, har glemt at skrive her. Kan se du allerede har meldt dig til, men hvis du skulle ha brug for mere, så har jeg været rigtig glad for at gå hos "Pia Hern - Mother by nature". Hun er virkelig god, og selv om det var i Hillerød, var det alle pengene værd. Hun har også en dvd som man kan købe, samt nogle podcasts. 

Tjek hendes side her

Jeg har gået til gravid-yoga hos Yogakompagniet, og var rigtig glad for det, så kunne sagtens forestille mig at deres fødselsforberedelse også var godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.