drenge og pigenavne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Dreng: Noah James (Kun Noah skal bruges, James er blot et mellemnavn, som ligger i min familie)
Pige: Vanessa Nicoline (Nicoline er igen bare mellemnavn og bruges ikke. Det ligger lidt tungt i munden, men Nicoline SKAL med uanset hvilket fornavn efter stærkt ønske fra den ene part )

Andre pigenavne i tænketanken: Isabella, Jessica og Rebecka

Hvad synes i? Er ikke helt selv 100% hooked på Vanessa, men er glad for Noah James. Mit yndlings til pigen er nok Isabella, men det er jo så populært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Nåede ikke at få svar

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Dreng: Noah James (Kun Noah skal bruges, James er blot et mellemnavn, som ligger i min familie)
Pige: Vanessa Nicoline (Nicoline er igen bare mellemnavn og bruges ikke. Det ligger lidt tungt i munden, men Nicoline SKAL med uanset hvilket fornavn efter stærkt ønske fra den ene part )

Hvad synes i? Er ikke helt selv 100% hooked på Vanessa, men er glad for Noah James. Mit yndlings til pigen er nok Isabella, men det er jo så populært...

Isabella  Nikoline er da et klart hit!

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Isabella  Nikoline er da et klart hit!

Åh, det piner mig! Hahaha Jeg ELSKER Isabella, men det irriterer mig bare det er så populært, selvom jeg godt ved det ikke er det man skal tænke på

Anmeld

2. maj 2011

tine1985

Jeg synes rigtig godt om Vanessa, og synes også at det klinger ret godt sammen med Noah

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Jeg synes rigtig godt om Vanessa, og synes også at det klinger ret godt sammen med Noah

Jeg kan heller ikke helt forklare, hvad jeg har imod det, jeg tror bare jeg ser sådan en snob for mig, når jeg tænker navnet "Vanessa" 

Anmeld

2. maj 2011

Kløver

Anonym skriver:

jeg er vild med navnet rebecka

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

jeg er vild med navnet rebecka

Det synes jeg også er lidt sødt nemlig

Anmeld

2. maj 2011

tine1985

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke helt forklare, hvad jeg har imod det, jeg tror bare jeg ser sådan en snob for mig, når jeg tænker navnet "Vanessa" 

Kender godt det med at man kobler et navn sammen med en type Jeg plejer faktisk at lave en google billede søgning på navnet, for at se hvilke typer hedder det samme, men fik ik meget ud af det med Vanessa Og kan sagtens følge dig i din tankegang mht til Isabella. Jeg har altid siden jeg var 3, sagt at hvis jeg fik en datter, skulle hun hedde Emma. Men nu da jeg venter mig en pige, kom jeg hurtigt væk fra Emma, da det er alt for populært Men har heldigvis fundet et rigtig godt navn nu, så nu kan jeg faktisk slet ik forestille mig Emma længere

Anmeld

3. maj 2011

GitteC78

Jeg synes Vanessa er rigtigt sød... Isabella er også sødt, men som du selv skriver, er det meget populær. Jeg ville aldrig vælge et populært navn, det må da ikke være sjovt at være i en klasse/børnehave hvor flere har samme navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.