Ja, så er mindstemanden herhjemme ved at nærme sig 8 mdr..hmm, eller ok, han er 7½ mdr..
Han er bare det skønneste lille dejlige pus.. Glad og fjollet..maver sig frem, vender sig fra ryg til mave, sidder selv og klapper kage..
Såå dygtig, så vi er jo ikke til at skyde igennem..
Vi har bare et problem, og det fylder bare enormt meget... Det er frustrerende for mig,og farmand deler nu frustrationen efter jeg har været syg og han måtte ha hovedansvaret for maden..
Han startede med grød/mos da han var lidt over 4 mdr,og det startede godt..han spiste både grød og kartoffel/grøntsagsmos..men pludselig ville han bare ikke ha mos.. Og der er vi så stadig..
Vi har kunne lokke det i ham ved at blande det i grøden i starten.. Jeg afprøvede så noget købegrød,og det skulle jeg da ikke ha gjort..han vil bare ikke ha andet.... 
En typisk dag:
7.30: havregrød med frugtmos
9 : flaske
11.30: øllebrød, og vi er lige så stille begyndt med lidt rugbrødshapser (mikroskopisk), idag spiste han næsten intet af øllebrøden..
13.30: flaske
16.00: evt youghurt med frugtmos
17.30: grød med iblandet grøntsagsmos (han spiser det stort set kun, hvis det er købegrød), derudover er vi netop begyndt at gi ham lidt han selv kan sidde med i hånden..
19.30: flaske
1-3: flaske ( dog ikke de sidste to nætter...dejligt)
Hvordan får I andre jeres små til at spise?? Og hvad??
Hvad kan jeg lave af mad til HELE familien, altså så jeg ikke skal lave ekstra???
Hjælp...
Sorry...det blev lidt langt,men det fylder enormt meget.... 
Knus