Jeg melder mig også under fanen herinde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

Heidi.

Jeg lider af panikangst, og har gjort det i lang tid.
Jeg går i bahandling, og har gjort det siden Oktober 2007. På de måneder er jeg kommet meget langt. Men man bliver dog aldrig 100% helbredt for denne lidelse..

Så hvis der er andre som mig så vær ikke bange for at skrive om det.. Det er blot en start på ens vej tilbage..

Knus Heidi
;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

Mimic

jeg lider også af panik angst, men efter at jeg har fået en sød og vidunderlig kæreste er mine anfald stærkt aftagende, da min læge ikke tør medicinere mig for det fordi det ville kræve medicin der vil sløve mig så meget at jeg ikke ville kunne gennemføre min uddannels... før, da det var værst faldt jeg jævnligt om med krampeanfald, og efter at være blevet undersøgt på kryds og tværs fandt de ud af at det er panik angst...

Anmeld

10. januar 2008

Heidi.

Hej Linda..
Dejligt at du har fået det bedre.. Det er uden tvivl den værste form for angst man kan lide af, men den nemmeste at komme over..

Kh Heidi

Anmeld

31. januar 2008

H+S Skjolgborg.

Hey Heidii-mus..
Jeg skrive da gerne om det...
Alt stå også på vores hjemmeside stort set..
Jeg har også panikangst.Men også stress og dep.Men dep sytes jeg nu nok er væk somså.Men stressen forkommer tit når jeg har angst før eller under.. De mener jeg altid haft panikangst pga min dumme dårlig barndom.Men det er først rigtigt opdaget/sat navn på i maj-07 og siden okt-06 Troede de jeg bare have stress,dep og angst men de blev kloger jo mere de snakke med mig og så mig...
Hva for nået behandling for du. ?? ..
Jeg går på sygehus nu 1 gang om mdr nu. Før hver 14 og før det 1 gang om ugen og før det ca hverdag et pap timer hverdag ca på afd( kom andpå om jeg ture tag dertil osv)....
Hva for nået medcin får du ??..
Jeg for kun nu efter behov(nozinan 12.5 til 25 mg) og det køre ret godt men har da nogle lorte dage som man siger hvor det snor i hænderne og .jeg ryser eller føler jeg gør og føler mit hjerte banker for vildt af og til mega bange for og føler jeg er tæt på at falde om græder og hade de ture når de er så slemme kalder den nr 3..DET ER RET UBEHALIGT når turen er så slemme jeg siger de har 1.Ikke så slemt 2.Nået slemmer og 3.Er det mega slemme/væreste...
Det positiv er jeg er komme op på 56.7 kg ud af 42.6 den 15/5-07 er jeg ret stolt af og snitte mig med en kniv/snaks osv på min arm har jeg kun gjort småt to gang siden maj mdr ud af mage gange fra okt 2006 til maj 2007 og har siden min nye kæreste steen og jeg flytte i hus til nu kun tage 125 mg i alt.Taget 5 ½ piller som er =12.5 mg fra okt til nu...
Så det er super nok....

Nåå jeg ¨må heller finde min seng..
Mvh henriette31
Jeg har funde nogle ting som gør mig glad og komme meget vider men jeg hved af jeg altid ville have op og ned tur hader det men jeg må lære af leve med det...Jeg er også glad for sygehuse har funde frem til at jeg ikke var somså tosse nået tosse er vi alle men tro du hved hav jeg mener*SS*...
kan give linda ret af finde en sød dejlig kæreste kan hjælpe utrolig meget selv hos mig er de sidste 6 mdr bare gået meget bedre frem ad...

Anmeld

31. januar 2008

H+S Skjolgborg.

Hey Heidii-mus..
Jeg skrive da gerne om det...
Alt stå også på vores hjemmeside stort set..
Jeg har også panikangst.Men også stress og dep.Men dep sytes jeg nu nok er væk somså.Men stressen forkommer tit når jeg har angst før eller under.. De mener jeg altid haft panikangst pga min dumme dårlig barndom.Men det er først rigtigt opdaget/sat navn på i maj-07 og siden okt-06 Troede de jeg bare have stress,dep og angst men de blev kloger jo mere de snakke med mig og så mig...
Hva for nået behandling for du. ?? ..
Jeg går på sygehus nu 1 gang om mdr nu. Før hver 14 og før det 1 gang om ugen og før det ca hverdag et pap timer hverdag ca på afd( kom andpå om jeg ture tag dertil osv)....
Hva for nået medcin får du ??..
Jeg for kun nu efter behov(nozinan 12.5 til 25 mg) og det køre ret godt men har da nogle lorte dage som man siger hvor det snor i hænderne og .jeg ryser eller føler jeg gør og føler mit hjerte banker for vildt af og til mega bange for og føler jeg er tæt på at falde om græder og hade de ture når de er så slemme kalder den nr 3..DET ER RET UBEHALIGT når turen er så slemme jeg siger de har 1.Ikke så slemt 2.Nået slemmer og 3.Er det mega slemme/væreste...
Det positiv er jeg er komme op på 56.7 kg ud af 42.6 den 15/5-07 er jeg ret stolt af og snitte mig med en kniv/snaks osv på min arm har jeg kun gjort småt to gang siden maj mdr ud af mage gange fra okt 2006 til maj 2007 og har siden min nye kæreste steen og jeg flytte i hus til nu kun tage 125 mg i alt.Taget 5 ½ piller som er =12.5 mg fra okt til nu...
Så det er super nok....

Nåå jeg ¨må heller finde min seng..
Mvh henriette31

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.