Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er helt vild med begge navne, og Karla var min førstepriotet, Vigga min anden. Hende far var bare ikke vild med dem, så det blev ikke nogen af dem
Men jeg siger Karla, hvis jeg skal vælge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
herlin skriver: Vi er vilde med både navnet Karla og Vigga, og kan ikke beslutte os. Hvad synes du? Vi har en dreng der hedder Viktor.
Vi er vilde med både navnet Karla og Vigga, og kan ikke beslutte os. Hvad synes du?
Vi har en dreng der hedder Viktor.
Begge navne er søde og passer til Viktor. Hvad med at bruge begge navne Karla Vigga/Vigga Karla?
Jeg ville vælge Karla, da Vigga og Viktor ligner meget hinanden - måske ungerne tager fejl, når du kalder
Karla...
Begge navne er søde, men for det første synes jeg Victor og Vigga ligger for tæt og for det andet hedder Daniels mosters ene hund Vigga haha...
Min svigerinde havde overvejet Karla og Mollie til deres datter men hun kom til at hedde Olivia
Vi er vilde med både navnet Karla og Vigga, og kan ikke beslutte os. Hvad synes du? Vi har en dreng der hedder Viktor.
Karla...det andet lyder for søgt, for meget chip og chap i...
Jeg er også med på Karla!!! Igen fordi det andet lyder for ens...
Jeg vover så pelsen og stemmer for Vigga men nu ELSKER jeg også at navnene passer sammen med bogstavrim, og synes overhovedet ikke at de lyder ens når man udtaler dem
Vik-tor og Vig-ga
Vigga! Navnet Karla er simpelthen alt for brugt efterhånden....
Vigga og Viktor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128