Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved om man kan få et kommunegaranteret indskudslån, hvis man i forvejen har et man afbetaler på?
Vi har jo en drøm om at flytte i rækkehus, men har ikke selv pengene til indskuddet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
solhau skriver: Er der nogen der ved om man kan få et kommunegaranteret indskudslån, hvis man i forvejen har et man afbetaler på? Vi har jo en drøm om at flytte i rækkehus, men har ikke selv pengene til indskuddet...
Man kan ikke få et før man har betalt det andet, min kæreste kunne heller ikke fordi jeg har fået et, jeg betaler af på
Det tror jeg godt, at man kan
Måske kommer det an på, hvilken kommune man bor i? Prøv at tjekke på deres hjemmeside..
Lisbeth1985 skriver: Måske kommer det an på, hvilken kommune man bor i? Prøv at tjekke på deres hjemmeside..
Har forsøgt at finde information om det, men kan ikke rigtig komme frem til noget. Men kan jo altid gå ned på kommunen og spørge
solhau skriver: Har forsøgt at finde information om det, men kan ikke rigtig komme frem til noget. Men kan jo altid gå ned på kommunen og spørge
God idé Held og lykke med det
Er der nogen der ved om man kan få et kommunegaranteret indskudslån, hvis man i forvejen har et man afbetaler på? Vi har jo en drøm om at flytte i rækkehus, men har ikke selv pengene til indskuddet...
Det kan man godt.
Vi fik et i Jan. 2011 og der havde vi stadig det gamle
Bor i Silkeborg.
IsabellaCiinea skriver: Det kan man godt. Vi fik et i Jan. 2011 og der havde vi stadig det gamle Bor i Silkeborg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128