Synes du selv du er lækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Chillien

Jep.. Og synes andre ikk det er de bare misundelige.. Det siger min mor selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Magsen

qp skriver:

Jep jeg borde i Torshavn de første 18 år af mit liv

seriøst :p jamen so dugir tú jú fø' gangi eg útfrá  

no off. men mær dámar ikki havna fólk(vissi eg nú skal generalisera) men tað gert tu ju heldur ikki soooo .. 

Anmeld

4. maj 2011

Sof

Eva. skriver:

Jeg er hele skidtet alt efter hvordan jeg har det....for det meste føler jeg mig bare sådan godt tilpas og der tror jeg faktisk at man som menneske udstråler lækkerhed...

Super godt skrevet!

Jeg vil ikke kalde mig lækker, for det er ikke et ord jeg som sådan bruger, men synes jeg er en flot kvinde og er meget godt tilfreds, specielt efter jeg er blevet ældre og hviler mere i mig selv. Synes absolut jeg bliver smukkere med alderen

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Sof skriver:

Super godt skrevet!

Jeg vil ikke kalde mig lækker, for det er ikke et ord jeg som sådan bruger, men synes jeg er en flot kvinde og er meget godt tilfreds, specielt efter jeg er blevet ældre og hviler mere i mig selv. Synes absolut jeg bliver smukkere med alderen

Ja, sådan har jeg det også...føler mig også meget mere attraktiv med alderen...men jeg var dælme heller ikke pæn da jeg var yngre...

Anmeld

4. maj 2011

Sof

Eva. skriver:

Ja, sådan har jeg det også...føler mig også meget mere attraktiv med alderen...men jeg var dælme heller ikke pæn da jeg var yngre...

Jeg synes også det har utrolig meget med modenhed at gøre. Jeg er altid gået under betegnelsen: En engel udenpå, men en havnearbejder indeni og det er bare ikke særlig pænt.

Jeg var køn, men det forsvandt lige så snart jeg åbnede munden.

Efter jeg fik min datter har jeg jo så ændret mig meget og lige præcis mit sprogbrug er den vigtigste faktor for mig at få ændret og jeg vil klart mene at jo mere jeg fik ændret på min havnearbejderattitude, jo kønnere blev jeg

Jeg er helt klart smukkest i alle henseender efter jeg er blevet mor  

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

De dage jeg glatter håret og tager pænt tøj på, så ja. Eller nok mere smuk, jeg er ikke klassisk lækker, mere den kønne/smukke type. Wow, det føles akavet at skrive sådan om sig selv Især synes jeg kun jeg er blevet pænere som gravid. Måske fordi jeg trives så godt med det

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Ej, det er egentlig en ret sjov tråd denne her...

Op igennem min "ungdom" (hvis man kan sige det når man kun er knap 30...) synes jeg selv - og jeg har jeg følt at andre har synes - at jeg var et hug. Jeg er fra naturens side slank og OK pæn, men jeg tror også det harhaft noget at gøre med, at jeg er udadvendt og positiv.

Efterhånden som jeg er blevet ældre, kan jeg se, at jeg skal til at vedligeholde korpus - noget jeg ALDRIG har gjort før, har tværtimod røget og behandlet min krop som et svin... Det er begyndt at resultere i diverse "opkrævninger" nu - og så graviditet oveni... Kan nogen gange studse over at "Hov - er det mig??" på billeder etc...

Jeg føler mig nok allermest lækker når Gregers engang imellem kommenterer noget ved mig - det luner bare utroligt meget.

Og når jeg kigger på min ELSKEDE gravide mave føler jeg mig smuk - men det er på en helt andet måde end "lækker"...

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Ja gu er jeg lækkker. Jeg har fin hud, lange ben, gode bryster, god røv og en smittende højlydt latter...

Jeg tror selv, at jeg ligger på grænsen af maniodepressiv, men lige nu gør det ikke noget, for det er op-turs-tid, og jeg er ikke til at skyde igennem

Er dog i en hårkrise, men skidtet vokser jo ikke hurtigere end det kan, men langt skal det nok blive.

Ifølge mit bmi er jeg for tung, men jeg arbejder på sagen, og det gør jeg får et selvværd, der siger spar to.

Så skidt med at tre børn har sat sine spor på hofter og mave, jeg er havnet i den helt rigtige krop

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Bavianis skriver:

Ej, det er egentlig en ret sjov tråd denne her...

Op igennem min "ungdom" (hvis man kan sige det når man kun er knap 30...) synes jeg selv - og jeg har jeg følt at andre har synes - at jeg var et hug. Jeg er fra naturens side slank og OK pæn, men jeg tror også det harhaft noget at gøre med, at jeg er udadvendt og positiv.

Efterhånden som jeg er blevet ældre, kan jeg se, at jeg skal til at vedligeholde korpus - noget jeg ALDRIG har gjort før, har tværtimod røget og behandlet min krop som et svin... Det er begyndt at resultere i diverse "opkrævninger" nu - og så graviditet oveni... Kan nogen gange studse over at "Hov - er det mig??" på billeder etc...

Jeg føler mig nok allermest lækker når Gregers engang imellem kommenterer noget ved mig - det luner bare utroligt meget.

Og når jeg kigger på min ELSKEDE gravide mave føler jeg mig smuk - en det er på en helt andet måde end "lækker"...

Anmeld

4. maj 2011

quar20

Jeg syntes jeg er super lækker når jeg har gjort noget ud af mig selv som eks. lige været ved frisøren også skal i byen med pigerne i nyt tøj Som jeg sku i lørdags

Men pt. Sidder jeg efter kun 2½ -3 timers søvn - i hummel buks og bluse, håret sat op i et elastik, absolut ikke vågen og slet ikke frisk.. så nu ? NEJ jeg er bestemt ikke lækker NU

Men jeg kan være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.