Hvad pokker sker der lige
Lilje har 4 gange på lidt over en uge nu kastet op 4 gange efter hendes "store" måltid. Hun får grød til middag, bliver ammet bagefter, og så puttet. Mellem 17.30 og 18.00 får hun mos (kartoffel eller ris mos) og bliver ammet bagefter.
I lørdags fik hun grød med sveskemos i fordi hendes mave er blevet lidt mere fast i det efter hun er begyndt at få "fast" føde. En lille time efter måltidet kastede hun op. Det var det samme i Onsdags, hun fik grød og lidt sviskemos (virkelig ikke meget fordi hun ikke kan li det og lavede opkastsymptomer med det samme hun fik det i munden, og hun skal ikke tvinges) en time efter måltidet kom det retur. I går aftes var den gal igen, hun fik ris med avocado blendet godt og hun guflede i sig. hun blev ammet ca en time senere, og halvanden time senere fik hun sin natflaske, og blev puttet. ½ time efter hun er puttet kommer jeg ind og kigger til hende, synger godnatsang, og kysser hende godnat. bliver der lidt og inden jeg ser mig om står der et vandfald ud af mund og næse. Fik hende op da jeg kunne se hun var ved at kvæles i det, og vendt hende rundt så det kommer ud.
Igen i dag da hun har fået sin middagsgrød (tilsat pære og kiwi for mavens skyld) går der kun en time, hun vågner, jeg kigger til hende i barnevognen, vil give hende sutten og det står ud af hende, både mund og næse igen. Og igen er hun ved at kvæles i det.
Hun er ikke syg. Hun holder fint mælk fra mig i sig, er glad, pludre, griner, triller og meget mere ALT som hun plejer.... Hvad pokker sker der med hendes mave
Hun har stadig ture hvor maven "hopper" og det gør virkelig ondt på hende.
Vi skal til lægen i morgen, og håber de kan give mig nogen svar. Hun spiser ikke mere end hun plejer (inden for de sidste 3 uger) så det kan da ikke være måltidet der er for stort. Eiii, bryder min hjerne med hvad der sker med hendes lille mave.... Min lille baby ( som forøvrig ikke er så lille mere... 6 måneder på onsdag)
Bare et lille pyller indlæg fra mig, og tak hvis du læste med så langt