hjælp lige tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

heaven

ang mors dag.....

Som nogen ved er min mor kræftsyg med en hjernetumor og er i en langvarig behandling, hvor udfaldet stadig er uvidst....

Jeg vil gerne give hende noget særligt til mors dag, - men ikke lysestager og "tingeltangel" og heller ikke cremer og parfumer osv, da hun ikke kan tåle/må bruge det pt...

vil gerne give hende noget helt særligt - hun er meget til den alternative verden f.eks, men er bange for håndlæsning pt. Og tøj er for upersonligt..

Hvad skal jeg dog give hende??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Kaufie

Den er svær - men jeg forstår godt dit ønske om at give hende noget helt specielt.

Hvor meget har hun energi til? Jeg overvejer fx at give min mor en tur i cirkus sammen med mig og William - eller måske et "gavekort" til en mor-datter-hygge-dag når hun har en fridag.

Min søster sender min mor en cd med noget musik hun ved hun kan lide.

Når hun er til det alternative - så findes der vel en sten, der har nogen velgørende kræfter-energi-eller noget - hvad med et smykke med en sådan sten? Evt i en fin pose, hvis hun nu ikke bryder sig om at have smykker på pt.

Anmeld

5. maj 2011

heaven

Den er svær - men jeg forstår godt dit ønske om at give hende noget helt specielt.

Hvor meget har hun energi til? Jeg overvejer fx at give min mor en tur i cirkus sammen med mig og William - eller måske et "gavekort" til en mor-datter-hygge-dag når hun har en fridag.

Min søster sender min mor en cd med noget musik hun ved hun kan lide.

Når hun er til det alternative - så findes der vel en sten, der har nogen velgørende kræfter-energi-eller noget - hvad med et smykke med en sådan sten? Evt i en fin pose, hvis hun nu ikke bryder sig om at have smykker på pt.

1000 tak for dit svar, det var rart med et svar fra en.... - jeg har fundet på noget sammen med min lillebror

min lillebror og jeg giver vores mor et gavekort til en healer, samt en helbredende/positiv/helbredende/afslappende krystal/sten - alt efter hvad jeg kan finde...  -  vi har brug for at give hende noget særligt. 

Og jeg er sikker på det bliver en succes, hun skal nok blive glad - hun tror på det alternative - så hvis denne gave kan give hende håb i hendes kamp, er det jo det hele værd

Jannie

Anmeld

5. maj 2011

Susan1978

heaven skriver:

1000 tak for dit svar, det var rart med et svar fra en.... - jeg har fundet på noget sammen med min lillebror

min lillebror og jeg giver vores mor et gavekort til en healer, samt en helbredende/positiv/helbredende/afslappende krystal/sten - alt efter hvad jeg kan finde...  -  vi har brug for at give hende noget særligt. 

Og jeg er sikker på det bliver en succes, hun skal nok blive glad - hun tror på det alternative - så hvis denne gave kan give hende håb i hendes kamp, er det jo det hele værd

Jannie

Jannie, det var da en fantastisk gave...   virkelig smuk og meget meget eftertanke.

ja min mor har ønsket sig en hårtørrer..   så det skal hun da ha.

Anmeld

5. maj 2011

Lise

Det lyder som en rigtig god ide  Håber hun bliver rigtig glad for gaven.

Anmeld

5. maj 2011

Lene76

lyder som en super gave, man siger jo osse tro kan flytte bjerge ik så hvis den sten og behandling kan gi hende noget positivt så er det jo bare kanon.

Anmeld

6. maj 2011

linemus

Hvordan går det med hende, Jannie? Hvordan tager hun det? Det må være utrolig hårdt, også for dig. Min mor fik brystkræft sidste år, men kom heldigvis "let" igennem det. Det vil dog altid hænge som en skygge over en, den der bekymring.

Stort knus Line

Anmeld

6. maj 2011

heaven

Hvordan går det med hende, Jannie? Hvordan tager hun det? Det må være utrolig hårdt, også for dig. Min mor fik brystkræft sidste år, men kom heldigvis "let" igennem det. Det vil dog altid hænge som en skygge over en, den der bekymring.

Stort knus Line

1000 1000 1000 TAK fordi du spørger, det betyder bare rigtig meget...- så tak for det.

Jamen hvordan går det, og har hun det... egentlig ok - hun er i kemo i disse dage, og så er hun halvvejs måske - der er tvivl om hun skal have 6 eller 8 behandlinger... kuren er hård ved hende mht træthed og seriøst stoppet mave, hun har en del kvalme og madlede... men hun kaster ikke op eller taber håret... og et par dage efter endt kur har hun det faktisk godt indtil næste kur - ca 3 uger, så det er fint.

Men hun er virkelig bange, strålebehandlingen virkede jo ikke, den voksede under behandling, tumoren - men det gjorde så at de kunne operere hende, og fjerne nogetaf den - nu er den så i katagori 2 i stedet for 3, så det er positivt. Og hun må køre bil igen de dage hun har det godt, hvilket har hjulpet noget på humør og livslysten - hun har følt sig meget indespærret. Og endelig har hun meldt sig til noget på sundhedscenteret inden for kræftens bekæmpelse - så det er godt for hende..

Det gør noget ved hende at de ikke kan fjerne den skide tumor - at hun skal leve med den resten af livet - og netop frygten for tilbagefald osv - helt rask bliver hun aldrig - men de kan forhåbentlig stabilisere hende og stene den så den i hvert fald ikke vokser.

Mig selv: Jeg hare det faktisk ok - støtter hende som jeg kan. Jeg er tit sammen med hende, hvor vi ikke snakker sygdom , men om alt mulig andet.. men ja, inderst inde er jeg jo stadig pissebange, det kan jeg ikke løbe fra. Og nu f.eks med mors dag - der har jeg da tænke mit - den ER supervigtig for mig i år, og også for min bror. Hvad nu hvis hun ikke er her næste år?? Sådanne tanker synes jeg godt kan være trælse, men u-undgåelige..... så tuder jeg lidt, og så går det igen... heldigvis har jeg flest gode dage. Tror det er lidt anderledes for min far og lillebror som jo er omkring hende i hverdagen....

Vidste godt din mor har været igennem et forløb. Er hun erklæret rask??

Tak hvis du har læst så langt - du fik mig lige igang, hehe

Knuz Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.