flytning med bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi er nødsaget til at finde et nyt sted at bo inden for et år, da vores udlejer er gået konkurs.

Mit spørgsmål til jer er:

Hvornår ville det være mest hensigtsmæssigt at flytning i forhold til baby.

Vi kan bo her et år, altså til 1. maj næste år, der vil vores søn være 11 måneder

Eller vi kan vælge at skynde os at sige op, og dermed flytte når vore søn er 3 måneder.

Hvad er mest hensigtmæssigt i forhold til baby?

Vil det tage hårdt på en 1 årig at flytte, ville det være bedre at flytte hurtigst muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Dictes mor

Vi flyttede da Dicte var 9½ mdr og det gik ganske fint, der var ingen problemer i det. 

Anmeld

2. maj 2011

Olivers-Moar

Anonym skriver:

Vi er nødsaget til at finde et nyt sted at bo inden for et år, da vores udlejer er gået konkurs.

Mit spørgsmål til jer er:

Hvornår ville det være mest hensigtsmæssigt at flytning i forhold til baby.

Vi kan bo her et år, altså til 1. maj næste år, der vil vores søn være 11 måneder

Eller vi kan vælge at skynde os at sige op, og dermed flytte når vore søn er 3 måneder.

Hvad er mest hensigtmæssigt i forhold til baby?

Vil det tage hårdt på en 1 årig at flytte, ville det være bedre at flytte hurtigst muligt?

jeg flyttede da min søn var 7 måneder og jeg personligt ville ikke ha ventet, jeg skal igen nu til at flytte og oli er nu over 3 og denne gang er det væsentlig hårdere end sidst.

så jeg vil sige alt afhængig af hvordan bebs sover så gør det tidligt så det overstået og man kan få ro på.

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Tror helt ærligt ikke det betyder noget...bare I er der og han ikke skal skifte dp eller vs..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Tror helt ærligt ikke det betyder noget...bare I er der og han ikke skal skifte dp eller vs..

Det ville han skulle hvis vi venter et år. Altså skifte dp.  Så du vil anbefale at flytte hurtigst?

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det ville han skulle hvis vi venter et år. Altså skifte dp.  Så du vil anbefale at flytte hurtigst?

ja for pokker...det er da ikke særlig trygt for et barn at skulle skifte pasning og skal da undgåes hvis det er muligt..

Anmeld

2. maj 2011

CMH1985

Anonym skriver:

Vi står og skal flytte nu her, hvor vores datter vil være 9 mdr.

De spurgte om vi kunne vente med at overtage huset til august, hvor hun fylder 1 år, og er startet i dp eller vs.

Dette sagde vi nej til. Vi vil ikke flytte hende så hurtigt, hvis hun er faldet godt til i vs/dp.

Personligt ville jeg flytte nu, så hun ikke skal skifte. Men det er jo selvfølgelig bare min holdning

God flytning under alle omstændigheder

Anmeld

2. maj 2011

AndreasMor84

Jeg vil sige: Flyt inden jeres barn skal til og gå i inst./Dp

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

ja for pokker...det er da ikke særlig trygt for et barn at skulle skifte pasning og skal da undgåes hvis det er muligt..

Havde faktisk slet ikke tænkt på det med dp/vs

Det er da en vigtig ting.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Jeg vil sige: Flyt inden jeres barn skal til og gå i inst./Dp

Havde slet ikke tænkt på det med dp/vs

Vi flytter hurtigst muligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.