Tak for respons allesammen 
Vi har været HELE navnelisten med drengenavne med L igennem op til flere gange, og har forkastet dem alle sammen, da vi enten ikke bryder os om dem, eller vi ikke synes at de vil passe til Lucas (og Lærke). Liam f.eks. var ellers en af mine favoritter, men synes ikke at det stilmæssigt/stavemæssigt påasser sammen med Lucas, Leander er for langt synes vi, Ludvig er for kongeligt (og passer vist bedre sammen med f.eks. Konrad, Lasse/Laurits/Lauge osv. synes vi er for kedelige; så derfor er vi blevet enige om at navnet 'bare' skal matche Lucas godt, og derfor var vi nået frem til Silas, Villads, Micas, Milas og Elias, som hele tiden har ligget på min liste 
Nu KAN vi jo ikke vide om vi overhovedet får en pige mere, men i så fald har vi et luksusproblem mht. navnet, da vi er vilde med faktisk alle de foreslåede pigenavne, men nu hvor lillebror ender med at have et navn, som ikke starter med L ligesom sine to søskendes, så synes vi heller ikke at et evt. 4 barn skal have et navn med L, for så vil lillebror være den eneste som ikke har et navn med L, og derfor ligesom stå ud fra resten af flokken, når man nævner navnene i sammenhæng (ja, jeg ved det, jeg er en smule autistisk mht. navne
).
Hvorom alting er, tror jeg p.t. at mit bedste bud ville være:
Lucas, Lærke, Micas & evt. Mynthe da Lærke og Merle vidst ligger for tæt op af hinanden udtalemæssigt 
Anmeld