Holder pause fra Projekt-Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Lisbeth1985

Hej skønne damer

Så har vi været i tænkeboks og vi har nu besluttet at holde pause fra behandlingen indtil august/september.. Det giver os muligheden for at tænke på noget andet, pleje forholdet, venner og familie.. Samtidig kan jeg komme til Fæøerne og få en på opleveren

Det har været en svær beslutning, for ønsket om et barn fylder rigtig meget.. Men samtidig føler jeg, at jeg er kørt træt i behandlinger - både psykisk og fysisk

Jeg ser frem til en pause og håber, at jeg om nogle måneder føler mig parat til at gå igang igen..

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

twinboys

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer

Så har vi været i tænkeboks og vi har nu besluttet at holde pause fra behandlingen indtil august/september.. Det giver os muligheden for at tænke på noget andet, pleje forholdet, venner og familie.. Samtidig kan jeg komme til Fæøerne og få en på opleveren

Det har været en svær beslutning, for ønsket om et barn fylder rigtig meget.. Men samtidig føler jeg, at jeg er kørt træt i behandlinger - både psykisk og fysisk

Jeg ser frem til en pause og håber, at jeg om nogle måneder føler mig parat til at gå igang igen..

Lisbeth

Tror det var et svært og hårdt valg... men forstår dig sååå godt...

Ønsker jer held og lykke og en dejlig sommer

Majbritt

Anmeld

2. maj 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer

Lisbeth

GOD PAUSE SØDESTE!!!!  OG GOD TUR!!!!

JEG GLÆDER MIG TIL UPDATES FRA TUREN!!!!

NYD HINANDEN OG SOMMEREN UDEN RÆS!!!!

LENE

Anmeld

2. maj 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer

Lisbeth

Håber du får en helt fantastisk tur, og får ladet op både fysisk og psykisk!

Det er en hård omgang alt det her behandling, og kan kun forstå dit valg! vi valgte at holde pause fra nov/dec til nu efter 3mislykedes forsøg! -men er bare helt klar igen nu! Så pausen var godt givet ud!

Håber også dit/ jeres breake bliver et godt et, hvor I nyder hinanden og alle omkring jer uden hele tiden at skulle have projekt bebs i "baghovedet".

Kæmpe kram til dig!

Anmeld

2. maj 2011

Putomanen

Det lyder som I har truffet et rigtig godt valg. jeg fulgte lidt med i din tråd om hvorvidt du skulle tage afsted eller ej. Og jeg tror det er rigtig vigtigt at huske sig selv i alt dette. Så nyd det, slap af og så håber jeg I får nogle fantastiske måneder

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

twinboys skriver:

Tror det var et svært og hårdt valg... men forstår dig sååå godt...

Ønsker jer held og lykke og en dejlig sommer

Majbritt

Tak og i lige måde

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

GOD PAUSE SØDESTE!!!!  OG GOD TUR!!!!

JEG GLÆDER MIG TIL UPDATES FRA TUREN!!!!

NYD HINANDEN OG SOMMEREN UDEN RÆS!!!!

LENE

Tak søde! Jeg håber, at det viser sig at være det rigtige valg

Lisbeth

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

AnneP skriver:

Håber du får en helt fantastisk tur, og får ladet op både fysisk og psykisk!

Det er en hård omgang alt det her behandling, og kan kun forstå dit valg! vi valgte at holde pause fra nov/dec til nu efter 3mislykedes forsøg! -men er bare helt klar igen nu! Så pausen var godt givet ud!

Håber også dit/ jeres breake bliver et godt et, hvor I nyder hinanden og alle omkring jer uden hele tiden at skulle have projekt bebs i "baghovedet".

Kæmpe kram til dig!

Tak

Jeg håber, at 4.gang bliver lykkens gang for jer Jeg hepper i hvert fald på jer

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det lyder som I har truffet et rigtig godt valg. jeg fulgte lidt med i din tråd om hvorvidt du skulle tage afsted eller ej. Og jeg tror det er rigtig vigtigt at huske sig selv i alt dette. Så nyd det, slap af og så håber jeg I får nogle fantastiske måneder

Tak Jeg håber også, at du får en skøn sommer

Anmeld

2. maj 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Jeg håber, at 4.gang bliver lykkens gang for jer Jeg hepper i hvert fald på jer

Tak søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.