Motorikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Fregne

Hej!  Jeg har lige et par enkle spørgsmål omkring det at have et barn som er født for tidlig - drejer sig om motorikken...

Hvornår kunne dit barn drikke af et glas selv/spise med ske/giffel?

Hvornår kunne dit barn gå selv?

Hvonår begyndte dit barn at snakke, så det kunne forstås?

Håber I har lyst til at svare, har selv en datter der er født 5 uger for tidlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mig med maven

Min datter prøver virkelig med ske og gaffel, det er et værre svineri, men hun prøver.

Hun kunne gå da hun var 1 år.

Hun kan stadig ikke tale rent. nogle få ord behersker hun, men det er nok mest Farmand og jeg, der ved hvad det betyder.

Hun har kunne drikke af glas fra hun var ca 5 mrd, og selv fra 7 mrd.

Hun er nu 15 mrd. 

Anmeld

5. maj 2011

Fregne

Mig med maven skriver:

Min datter prøver virkelig med ske og gaffel, det er et værre svineri, men hun prøver.

Hun kunne gå da hun var 1 år.

Hun kan stadig ikke tale rent. nogle få ord behersker hun, men det er nok mest Farmand og jeg, der ved hvad det betyder.

Hun har kunne drikke af glas fra hun var ca 5 mrd, og selv fra 7 mrd.

Hun er nu 15 mrd. 

Okay, jeg synes hun er godt med i hendes udvikling. Der er da mange ting hun kan, som min datter ikke kan endnu! Hvor tidlig født er hun?

Anmeld

8. maj 2011

liwsmor

Fregne skriver:

Hej!  Jeg har lige et par enkle spørgsmål omkring det at have et barn som er født for tidlig - drejer sig om motorikken...

Hvornår kunne dit barn drikke af et glas selv/spise med ske/giffel?

Hvornår kunne dit barn gå selv?

Hvonår begyndte dit barn at snakke, så det kunne forstås?

Håber I har lyst til at svare, har selv en datter der er født 5 uger for tidlig.

kan dersværre ikke hjælpe dig så meget med de spørgsmål.. men jeg kan sige min pige kan drikke selv af kop hun er 10 ko. 7,5 måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.