Nordjylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2008

morpåthurø

Hej Allesammen,. Er der nogen herinde som også har termin i marts som er fra Hobro/Aalborg området? Jeg sidder jo og bliver helt misundelig på de piger som skal mødes i Viborg og spise. Det kunne være rigtig dejligt at mødes med nogle som havde samme str. maver og senere jævnaldrende børn. Jeg glæder mig til at høre fra interesserede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

MoarViborg

Harj søde!!

Hvor hyggeligt du også er herinde!! Og hvor er det skægt at du også har termin til marts! Jeg vidste godt at du var gravid igen, men ikke hvornår du har termin! Jeg er helt sikker på at du gerne må komme med til Viborgmødet hvis du har lyst! Ellers kommer jeg også gerne og besøger dig i Hobro!

Håber alt går godt hos dig, både med lille Victor og også arbejdet! Jeg synes det første halve år som færdiguddannet har været super hårdt, og jeg ser lidt frem til min barsel, så jeg kan komme lidt væk fra den stressede hverdag på afdelingen!

Knus Trine

Anmeld

3. november 2008

Muffinmus

Tja, du må da helt sikkert gerne komme med selv om du bor i Hobro..det tager da ikke mere end 35 min at køre ca60.png

Anmeld

4. november 2008

morpåthurø

Jamen så vil jeg se om jeg kan få det til at hænge sammen med familien. Hvornår var det I skulle mødes? Min kæreste er lige på Sjælland og arbejde i denne uge, så taler jeg med ham i weekenden, hvis det er tids nok. For jeg vil da rigtig gerne med selvom det er i Viborg. Jeg kender jo li'som turen
Til Trine: Jeg vidste også godt du var gravid, men kendte heller ik din termin., Det kunne da være hyggeligt hvis vi kunne finde ud af at ses, både i Viborg og Hobro, men det kan vi jo tales ved om. Hvornår går du på barsel?
Jeg er jo desværre sygemeldt fra mit job og ved ikke om det ender med langtidssygemelding indtil barsel, men nu har jeg været hjemme i 1½ måned og det er lidt træls. Jeg har problemer med hofte og lænd, som egentlig også var et problem inden graviditet.

Nå men jeg giver besked når jeg ved noget om at komme til Viborg.
Kh. Louise

Anmeld

4. november 2008

Muffinmus

Jamen det er jo den 13...se indlægget længere nede om Viborg mødet. Der står det. Bestiller bord til os mandag-tirsdag så der må du gerne lige sige til inden så jeg ved om du skal med60.png

Anmeld

4. november 2008

MoarViborg

Ejj.. er da ked af at høre at du er sygemeldt! Og så nu hvor du er startet på nyt job Men dejligt hvis du kan få tid til at komme torsdag! Glæder mig sådan til at se lidt flere piger med topmave, for jeg er sørme ikke omringet af dem i hverdagen i hvert fald!
Jeg går på barsel midt i Januar, så vi må helt sikkert finde ud af noget tidsfordriv til den tid Men glæder mig til at se dig torsdag hvis du kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.