I am back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Dictes mor

Efter lidt pause, ferie og en masse lektier er jeg lige tilbage og sige hej et kort øjeblik Jeg kigger med, når jeg har tid. Og skal nok når eksamener mv. er overstået blive lidt mere aktiv herinde igen

Jeg har en helt vild travlt uge i den her uge, skal til Århus alle dagene, pyha. På torsdag skal jeg til Skejby til undersøgelse med min endometriose, og jeg er hammer nervøs for, hvad lægen har at sige. For jeg er sikker på, at det er vendt tilbage for fuld skrue, smerterne er der og trætheden. Men lad os nu se, måske er det bare psykisk. Det håber jeg

God uge til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Efter lidt pause, ferie og en masse lektier er jeg lige tilbage og sige hej et kort øjeblik Jeg kigger med, når jeg har tid. Og skal nok når eksamener mv. er overstået blive lidt mere aktiv herinde igen

Jeg har en helt vild travlt uge i den her uge, skal til Århus alle dagene, pyha. På torsdag skal jeg til Skejby til undersøgelse med min endometriose, og jeg er hammer nervøs for, hvad lægen har at sige. For jeg er sikker på, at det er vendt tilbage for fuld skrue, smerterne er der og trætheden. Men lad os nu se, måske er det bare psykisk. Det håber jeg

rigtig god dag til dig skønne Camilla!!

jeg er ked af at høre at endoen har gjort sit fulde indtog igen, jeg ved godt det var forventet.... Men jeg synes det er trist du skal have så ondt!

sender dig en masse gode tanker og ved at du klarer din pressede uge... held og lykke med eksaminerne!

Anmeld

2. maj 2011

<3

Hej smukke Camilla - dejligt at høre fra dig! Rigtig øv med endo'en! Håber at lægerne har godt nyt!

Anmeld

2. maj 2011

anna-jonas

Hey du................... Århus alle dagene.............Hmmmmm.............skal du have selskab?? Skal du alene på Skejby?? Du siger til hvis du har brug for en holde-i-hånd-tante, ikke??

Anmeld

2. maj 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Hey du................... Århus alle dagene.............Hmmmmm.............skal du have selskab?? Skal du alene på Skejby?? Du siger til hvis du har brug for en holde-i-hånd-tante, ikke??

Hej Mette,
Tak skal du have. Jeg skal alene afsted til Skejby, men det passer mig egentlig fint, for jeg skal nemlig i ikea bagefter, og der er det jo altid rart at komme hen uden gemalen til at holde styr på en  

Anmeld

2. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dejligt at se dig herinde igen,men ikke så dejligt at høre om dine problemer

Håber "bare" det er psykisk,så det snart går over igen.Er i hvert fald sikker på at det hjælper meget at komme herinde hos os

Knus

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Åh jeg krydser fingre for at det ikke er i udbrud igen!

Anmeld

2. maj 2011

Vingummien

Dejlit at høre lidt fra dig

Og held og lykke når du skal til skejby

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Welcome back...
Piha er ked af at høre med din sygsom, men håber snart du får svar så der kommer noget mere klarhed over det.

Anmeld

3. maj 2011

Lilac

Dictes mor skriver:

Dejligt at høre fra dig!

Men hvor ærgeligt, med din sygdom 

Held og lykke med eksamenerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.