akut scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

akskovmose

hmm er ikke stolt ved det her overhovedet, ondt i nederste del af maven, mærket mindre liv. så nu er der ingen vej uden om, venter på lægen ringer tilbage om videre instrukser.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

akskovmose

akskovmose skriver:

hmm er ikke stolt ved det her overhovedet, ondt i nederste del af maven, mærket mindre liv. så nu er der ingen vej uden om, venter på lægen ringer tilbage om videre instrukser.. 

En perfekt lille fis.. og intet at bemærke, så en lettet mor og far.. 

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

akskovmose skriver:

En perfekt lille fis.. og intet at bemærke, så en lettet mor og far.. 

Ej hvor dejligt! Puha!

Til jer!

Anmeld

2. maj 2011

akskovmose

Tusind tak.. Ja meget dejligt.. tanken om andet, ville næsten ikke være til at bære. 

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

akskovmose skriver:

Tusind tak.. Ja meget dejligt.. tanken om andet, ville næsten ikke være til at bære. 

Pyha, det var godt at høre det gik godt! Så du mærker også meget liv på nuværende tidspunkt? (altså bortset fra periodevis mindsket aktivitet). Det er dejligt, ikke?

Anmeld

2. maj 2011

akskovmose

Secrets skriver:

Pyha, det var godt at høre det gik godt! Så du mærker også meget liv på nuværende tidspunkt? (altså bortset fra periodevis mindsket aktivitet). Det er dejligt, ikke?

Ja det gør jeg, har mærket den lille fis i ca 14 dage, og havde ikke mærket noget i et par dage, så bliver man nervøs.. Det er fantastisk at mærke liv, elsker det.. hvad med dig, hvor længe har du mærket liv?

Annette

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

akskovmose skriver:

Ja det gør jeg, har mærket den lille fis i ca 14 dage, og havde ikke mærket noget i et par dage, så bliver man nervøs.. Det er fantastisk at mærke liv, elsker det.. hvad med dig, hvor længe har du mærket liv?

Annette

Kan godt forstå du blev nervøs! Man vil jo gerne have alt er ok

Begyndte allerede at mærke små puf i uge 14-15 stykker, men de sidste uge er det blevet mere og mere tydeligt. Det er næsten altid har ud på aftenen, når jeg slapper af. Så kan jeg godt virkelig blive losset til en gang imellem

Anmeld

3. maj 2011

mamiolvi

godt det kun blev ved forskærkelsen...

Anmeld

3. maj 2011

akskovmose

Secrets skriver:

Kan godt forstå du blev nervøs! Man vil jo gerne have alt er ok

Begyndte allerede at mærke små puf i uge 14-15 stykker, men de sidste uge er det blevet mere og mere tydeligt. Det er næsten altid har ud på aftenen, når jeg slapper af. Så kan jeg godt virkelig blive losset til en gang imellem

Den ligger og putter sig op af en KÆMPE moderkage, som ligger på forvæggen, så der er forklaringen på det til tider noget slørede billede af liv.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.