vågner om morgenen og er rundtosset, andre der har prøvet de

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Godmorgen til alle jer friske kvinder.

Jeg vågnede her til morgen, og var rundtosset, følte jeg har kørt i karussel, hele natten.
Jeg tænkte det kunne være fordi jeg ikke har fået noget morgenmad, og derfor var sulten, så spiste lidt morgenmad, men det bliver ved.

Er det noget i kender til under graviditeten? Jeg er 37+3 idag.

Håber der er nogen kloge hoveder der måske ved noget om det eller har prøvet noget lignende.

Mvh fru skovrup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

kaka4

hej,

jeg har ikke selv prøvet at have det sådan, men har læst at for lavt blodtryk kan give de symptomer som du har. blodsukkeret kan også påvirke dig, hvis det er for lavt.

kram kaka4

Anmeld

2. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
kaka4 skriver:

hej,

jeg har ikke selv prøvet at have det sådan, men har læst at for lavt blodtryk kan give de symptomer som du har. blodsukkeret kan også påvirke dig, hvis det er for lavt.

kram kaka4

Uha lyder da ikke som nogen gode ting nogen af dem. Hmm

Anmeld

2. maj 2011

Jose og emils mor

Det er også det jeg tænker, som det første. Altså det med blodsukeret. Det "lider" jeg selv af, men har faktisk ikke rigtig haft det mens jeg var gravid. Nok fordi jeg husker at spise rigtigt og på rette tidspunkter. Det er jeg knap så god til, som "ikke-gravid".

Nu ved jeg ikke hvor lang du er henne, men jeg er 39+6, og de sidste par dage har jeg oplevet mange mærkelige ting med min krop. Så det kunne jo også bare være at din krop er ved at gøre sig klar til klimax!!

Håber du får det bedre.

Kh Kristine

Anmeld

2. maj 2011

Jose og emils mor

Så lige at du har skrevet 37+3....

Så kan det jo sagtens være at du er ved at gøre dig "føde-klar". Det kræver jo lidt ekstra af kroppen........må man sige!. Så husk at få ekstra med vand og sukker -det gode sukker her til sidst

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.