Mini T uge 24+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Trine89

Billedet der kommer her er taget i går aftes da jeg var 24+0  

ih som tiden da flyver afsted.. 
Der er rigtig godt liv i Mini T, men stadig ikke nok til at den kommende Far kan mærke det når han ligger hånden på maven (og nu er tålmodigheden altså ved at løbe af med ham) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Caroline86

hej baby!!!!

Kan du så lige se at give farmand en losser så han kan få smil på læben igen jeg glæder mig til dig og mor kommer og besøger mig

fiiiiin hule, smukke

Anmeld

1. maj 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

hej baby!!!!

Kan du så lige se at give farmand en losser så han kan få smil på læben igen jeg glæder mig til dig og mor kommer og besøger mig

fiiiiin hule, smukke

Taark smukke.. 

jeg har også sagt at h*n godt kunne tage at give et los til farmande.. men nej nej.. det er h*n ikke helt enig i. hehe..

Men Vi glæder også også UTROLIG meget til at komme på besøg igen.. Det må vi heller lige gøre noget ved.. hehe.. men de næste par weekender her er booket..  

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Taark smukke.. 

jeg har også sagt at h*n godt kunne tage at give et los til farmande.. men nej nej.. det er h*n ikke helt enig i. hehe..

Men Vi glæder også også UTROLIG meget til at komme på besøg igen.. Det må vi heller lige gøre noget ved.. hehe.. men de næste par weekender her er booket..  

også her... kan nok ikke blive før juni (hovedopgave, you know.. gaaab).... Men så skal vi til gengæld også ses for jeg skal altså lige nusse maven inden h*n kommer ud og skal nusses på

Anmeld

1. maj 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

også her... kan nok ikke blive før juni (hovedopgave, you know.. gaaab).... Men så skal vi til gengæld også ses for jeg skal altså lige nusse maven inden h*n kommer ud og skal nusses på

Hehe. jah det skal vi helt sikkert nok kunne finde ud af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.