Cirkus med 3,5 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Kaufie

2,5 time i Cirkus Arena - er det noget de 3,5 årige gider? Kan de sidde stille så længe og holde interessen?

Det er alligevel temmelig mange penge at brænde af hvis man går i pausen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

linemus

Nanna og Signe var med sidste år, og det gik fint. Efter pausen kan interessen lettere blive forstyrret, selv for en 5 årig, men det er helt sikkert noget, der fanger.

Anmeld

2. maj 2011

Lulle25

Mathilde sad med store øjne og fulgte troligt med under hele forestillingen, men det er nok forskelligt fra barn til barn

kh louise

Anmeld

2. maj 2011

Marco2

Vi var der med Emily sidste år og personligt synes jeg virkelig det var dyremishandling i forklædning med pynt. Så kan absolut ikke anbefales. Tænker stadig over det de stakkels dyr skulle igennem …

AG

Anmeld

3. maj 2011

Nadi

Oliver var afsted sidste år og han var helt væk.. Det fangede ham virkeligt!!

I år skal vi vist i Cirkus Sumarum

Anmeld

3. maj 2011

ka li ja

vi havde alexander med i benneweiss da han var næsten 3, og han er drengen der IKKE kan sidde stille. og det gik super. altså vi havde selvfølgelig sørget for mange popcort og sodavand

men grunden til arthur ikke har været afsted er at JEG har det på samme måde som AG! jeg syntes virkelig det er dyremishandling... og røvsygt at være i cirkus....

Anmeld

3. maj 2011

Kaufie

Nu har jeg faktisk aldrig selv været i et cirkus, hvor de havde større dyr end hunde med - og så er det jo ikke andet end udvidet agility med publikum.....

.....men hvad så med zoo?? Der er dyrene jo også ude af deres eget miljø, omend de kan bevare en del af deres naturlige instinkter og adfærd. 

I alle tilfælde tror jeg vi venter til at tage i cirkus til næste år..... William er ved at gå baglæns i gulvet af benovelse bare han ser en motorcykel på tæt hold, så mon ikke han kan imponeres og underholdes af mindre end en cirkustur til 1000 hvis hele familien skal med....

Anmeld

3. maj 2011

..

Smilla har været afsted både sidste år og i år. Jeg er helt enig med AG og Kalija, det er så synd for dyrerne, eller hundene er ok, de bliver trænet og er sammen med deres ejere rigtigt meget. Elefanterne, de får mig til at græde hver gang, syntes det er så skrækkeligt at de store smukke, stolte dyr skal være i et cirkus. Hestene er jeg også forholdsvis ok med, bortset fra at de hopper oven på dem, det kan ikke være sundt..

Men tilbage til spørgsmålet, ja Smilla var vild med det, hun var meget træt efter pausen men ville ikke hjem, hun sugede det hele til sig.

Ps: Nej, dyr i zoo er ikke det samme, det er stadig synd at de er i zoo men de er der ikke kun for at underholde mennesker og de skal ikke præstere i et telt med høj musik, i udklædning og de bliver ikke pisket. Det de træner med dyr i zoo er udelukkende for at dyrlæger fx kan komme til dem og ellers forsøger de forskellige zoo at genskane dyrenes naturlige miljø og lader dem for så vidt muligt leve som de gør i naturen.

Anmeld

3. maj 2011

Susan1978

Vi har næsten lige været i benneweis og ea er vild med det, men Emil kunne ikke lide det... Han rystede og ville ud. Jeg ville ikke give ham en dårlig oplevelse, så heldigvis kunne vi få Bedste til at hente ham. Jeg må så indrømme at jeg ikke synes at benneweis er ret godt, følte ik det var pengene værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.