Nogen unge nær Holbæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Mamma Mija

D0ng skriver:

Jeg har lige pt ik penge på min telefon - Men skriver når jeg får, regner med at de åbner den i løbet af ugen  

OKay helt fint, du skriver bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Pullemulle

Jeg er 17 år og prøver at blive gravid Normalt bor jeg i Brøndby Strand (langt væk) men går på efterskole i Tølløse

Anmeld

16. maj 2011

Maja88

Pullemulle skriver:

Jeg er 17 år og prøver at blive gravid Normalt bor jeg i Brøndby Strand (langt væk) men går på efterskole i Tølløse

må jeg godt spørge om hvorfor du prøver at blive gravid så ung?

Anmeld

16. maj 2011

Dansker I Holland

Pullemulle skriver:

Haha der er jeg vokset op Jeg er ikke ung og gravid mere, men havde lige lyst til at kommentere

Anmeld

16. maj 2011

FrkLarsen

Hejsa. :-) 

Jeg er 20år og fra Hvalsø :-) 

Jeg har Emilie på 9 måneder,..

Anmeld

16. maj 2011

Pullemulle

Maja88 skriver:

må jeg godt spørge om hvorfor du prøver at blive gravid så ung?

Fordi min kæreste og jeg gerne vil have et barn sammen og føler os parate til det. Hellere det end en upser'er. Men den snak hører sig ikke til her.

Anmeld

16. maj 2011

Mamma Mija

OKay Men vel ikke mens du går på efterskole eller er du snart færdig da? Og ja kan godt se hvad du mener med at føle sig klar, og at det bedre end en ups'er

Anmeld

16. maj 2011

Mamma Mija

FrkLarsen skriver:

Hejsa. :-) 

Jeg er 20år og fra Hvalsø :-) 

Jeg har Emilie på 9 måneder,..

Okay, ved ikke helt hvor det ligger men min kæreste siger at det ikke er så langt fra Holbæk hehe Men har nu heller ikke selv boet her så længe, så har ikke styr på hvad der ligger tæt på osv.

Det lyder da godt, har du lyst til at skrive? Knus

Anmeld

17. maj 2011

Pullemulle

Mija Sørensen skriver:

OKay Men vel ikke mens du går på efterskole eller er du snart færdig da? Og ja kan godt se hvad du mener med at føle sig klar, og at det bedre end en ups'er

Jeg er færdig på skolen om en måned, så ja det bliver efter

Jeg ved at der er man ikke kan undgå fordomme mod, i dette tilfælle, unge mødre. Men jeg har det bare meget bedre med at sige at det er planlagt, og netop IKKE en ups'er 

Anmeld

17. maj 2011

Mamma Mija

Pullemulle skriver:

Jeg er færdig på skolen om en måned, så ja det bliver efter

Jeg ved at der er man ikke kan undgå fordomme mod, i dette tilfælle, unge mødre. Men jeg har det bare meget bedre med at sige at det er planlagt, og netop IKKE en ups'er 

Synes også det lyder meget fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.