Lille hej hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Lilletrold

Bare lige et lille hej fra mig. Syntes tiden den flyver afsted til trods for jeg stadigvæk går herhjemme øv bøv

Vi har lige nydt lidt ferie i sommerhus med mine forældre på Fanø med højt solskin, det var tiltrængt at få noget sol og energi på kontoen.

Lige et lille kodak moment fanget af August og mig

Stort knus til jer alle sammen jeg håber virkelig i kan mærke mine tanker selvom jeg ikke lige er så meget til stede herinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Vingummien

Lilletrold skriver:

Bare lige et lille hej fra mig. Syntes tiden den flyver afsted til trods for jeg stadigvæk går herhjemme øv bøv

Vi har lige nydt lidt ferie i sommerhus med mine forældre på Fanø med højt solskin, det var tiltrængt at få noget sol og energi på kontoen.

Lige et lille kodak moment fanget af August og mig

Stort knus til jer alle sammen jeg håber virkelig i kan mærke mine tanker selvom jeg ikke lige er så meget til stede herinde

Ihh dejligt at høre fra dig

Hold da op han ser så stor ud på det sidste billed hvad er der lige sket der

Årh lyder dejligt med en tur i sommerhus, det kunne vi godt bruge lige nu, og så lige et par uger

Anmeld

1. maj 2011

Lilletrold

Han er blevet kæmpe  Mange skyder ham til at være meget ældre end 2 år og 8 måneder. De siger tit 3 eller 4 år. Men han er en lang bandit. Han prøver sin mor af men smelter også mit hjerte gang på gang. Skulle løfte ham ud af bilen idag, hvor han krammer mig og siger "elsker dig" mens han klapper mig på ryggen nååååå  så får jeg altså vand i øjnene

Anmeld

1. maj 2011

Vingummien

Lilletrold skriver:

Han er blevet kæmpe  Mange skyder ham til at være meget ældre end 2 år og 8 måneder. De siger tit 3 eller 4 år. Men han er en lang bandit. Han prøver sin mor af men smelter også mit hjerte gang på gang. Skulle løfte ham ud af bilen idag, hvor han krammer mig og siger "elsker dig" mens han klapper mig på ryggen nååååå  så får jeg altså vand i øjnene

Han ligner da også en i den alder

nårh, uhhh elsker sådan nogle øjeblikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.