Drengetøj str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.883 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

bullerbassen

Billede 1) SOLGT

Billede 2) Molo overalls str 86/92 vaske men ej brugt - 150 pp

Billede 3) SOLGT

Billede 4) Molo fleecedragt str 92 - Vasket 1 gang - 140 pp

Billede 5) Hanna- banana overalls str 2 - NYE - 200 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Svenne

Jeg er vild med hummel bukserne. Jeg har også skrevet på sættet fra Okker Gokker. Kan du lave en god pris på de to ting inkl. porto?

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Jeg er vild med hummel bukserne. Jeg har også skrevet på sættet fra Okker Gokker. Kan du lave en god pris på de to ting inkl. porto?

Har lige svaret dig der  porto ville nok blive 30 som økonomi brev vil selvfølgelig undersøge det nærmere hvis du vil købe.

Hummel bukserne vil jeg helst ikke sælge billigere , da de har kostet 250 kr - sælges kun fordi jeg simpelthen har købt ALT for meget i den str

Anmeld

1. maj 2011

Svenne

bullerbassen skriver:

Har lige svaret dig der  porto ville nok blive 30 som økonomi brev vil selvfølgelig undersøge det nærmere hvis du vil købe.

Hummel bukserne vil jeg helst ikke sælge billigere , da de har kostet 250 kr - sælges kun fordi jeg simpelthen har købt ALT for meget i den str

Det kan jeg også godt forstå... Det lyder godt med Okker Gokker sættet. Hvad ville prisen blive i alt for de tre dele og porto?

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Det kan jeg også godt forstå... Det lyder godt med Okker Gokker sættet. Hvad ville prisen blive i alt for de tre dele og porto?

Prøver lige om jeg kan liste ind i knægtens skab og finde dem uden han vågner  et øjeblik

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

bullerbassen skriver:

Prøver lige om jeg kan liste ind i knægtens skab og finde dem uden han vågner  et øjeblik

Det lykkes  porto hopper desværre op over de 500 g så det vil koste 40 som økonomi brev

Anmeld

1. maj 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Billede 1) Hummel str 86 ( 92) NYE med mærke - 150 pp

Billede 2) Molo overalls str 86/92 vaske men ej brugt - 150 pp

Billede 3) Velour bukser * eget design * NYE - 85 pp

Billede 4) Molo fleecedragt str 92 - Vasket 1 gang - 140 pp

Billede 5) Hanna- banana overalls str 2 - NYE - 200 pp

de der smækbukser Hanna- banana hvor har du købt eller fået dem fra.. de er da SMADDER FEDE... har set dem før, vidste ikke lige hvad det var, kan ikke finde dem på google, kunne godt tænke mig at se om jeg kunne finde nogle i min drengs størrelse.. 

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

de der smækbukser Hanna- banana hvor har du købt eller fået dem fra.. de er da SMADDER FEDE... har set dem før, vidste ikke lige hvad det var, kan ikke finde dem på google, kunne godt tænke mig at se om jeg kunne finde nogle i min drengs størrelse.. 

Jeg har købt dem på trendsales - søg hendes navn

Tror ikke hun har nogen lige nu - men du kan jo spørge til dem..

De er super fede - sælger fordi jeg har alt for meget i denne str & manden er ikke så vild med dem

Anmeld

1. maj 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Jeg har købt dem på trendsales - søg hendes navn

Tror ikke hun har nogen lige nu - men du kan jo spørge til dem..

De er super fede - sælger fordi jeg har alt for meget i denne str & manden er ikke så vild med dem

de er fanme fede.. måske kunne jeg lave nogen selv..

Anmeld

1. maj 2011

Svenne

bullerbassen skriver:

Det lykkes  porto hopper desværre op over de 500 g så det vil koste 40 som økonomi brev

Okay... Hvad siger du til 250 kr. ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.