Billeder fra weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Vinker

Vil lige smide lidt af de nyeste billeder herhjemme fra. Håber også I vil komme med jeres

Sidder lige og bliver i tvivl om jeg egentlig ikke har vist jer de billeder fra da NE var ude og kører med tog første gang? hov jo det har jeg vidst. Nå men pyt, nu får I dem lige igen

De andre billeder er så fra weekenden. Vejret har jo været skønt så vi har været en masse i haven.

Idag fik Niklas Emil en trillebøer. Nøøøøøj han er stolt af den

Håber I andre også har haft en god weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Barbamama

Årh nogle dejlige billeder!!!! Ja Carla har været ude og køre i tog MANGE gange men det er også fordi vi bor på landet og der kører sådan et tog ind til Odense og det er den eneste måde vi kan komme derind på. He he... Jeg har ikke lige nogen nye billeder på computeren. Dem må du have til gode! Men det er da godt nok en dejlig dreng du har dig!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Skouboe

Nååårh... Vores unger kører desværre alt for lidt i tog, men vi bor også hvor det er MEGET besværligt uden bil, så vi har to

Jeg har ikke fået taget så mange, jeg har ligget vandret for at få lavet mest muligt inden jeg starter på arbejde imorgen.

Her er dog et par stykker af Silja.. først hjælper hun med at skifte sengetøj (!) og derefter leger hun lige model i den nye prototype sommerhat jeg har fået kreeret.

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Skønne billeder! Og så håndkys, det har Maria lige lært

Anmeld

1. maj 2011

Lilletrold

Hvor er i bare dejlige- stort knus fra August og mig

Anmeld

1. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nåååh,hvor ser NE bare stolt og glad ud i det tog

Her kommer lidt fra vores weekend,som også var 2 års fødselsdagen

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Åhh, skønne billeder af skønne mødre og børn!

Her er lige nogle få stykker af mine to tøser..

Anmeld

1. maj 2011

Rosa

Jeg har også haft en helt igennem fantastisk weekend!!!  Jeg er for udmattet til at give et fyldigt referat, men jeg har oprettet en tråd med billedspam i OEF (Der var for mange billeder til at jeg havde tid til også at uploade dem på NS, men der skal nok komme en tråd med highlights og fortælling en af dagene) .

Knus og godnat

Fru Sol---vang (så kan jeg vidst ikke googles på navnet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.