... der drukner i vasketøj? synes snart ikke jeg laver andet end at sortere / vaske / hænge op / pille ned / folde sammen / lægge på plads -- hver dag, hele tiden!
og tøjet bliver så hurtigt slidt at se på, synes jeg. vasker ikke på mere end 40° og hængetørrer kun. men alligevel.
har sågar indført små regler for hvor hvornår tøjet skal vaskes i et forsøg på at gøre bunken mindre: man må godt have tøjet på tre gange medmindre det er synligt snavset, hvilket det ofte er. så nu, i en alder af 2+ år, er pigerne begyndt at få savlesmæk på dagligt, i et forsøg på at beskytte tøjet lidt.
det var bare det! god søndag aften og knus fra vaskekonen 
Jeg er med i "de evige vaskekoners klub!"
2 børn bruger bare meget tøj. Og det gør to voksne jo for så vidt også.
Eller egentlig gør hver mand ikke, men når så det ryger i samme vasketøjsbunke, så bliver den bare alt for hurtig stor!
Jeg kan se en bunke vasketøj hobe sig op, og næsten udgøre en ny vask MENS vaskemaskinen kører

Så nej, du er ikke alene. Der er dage hvor jeg med stort opgivende SUK, går igang med opgaven, som virker uendelig. Jeg syntes også, at jeg bruger meget tid på at vaske, tørre, fordele, lægge sammen og uddele i de rigtige skabe. For så at slæbe en ny bunke til maskinen, og starte endnu en vask....
Anmeld