Slyngevugger på godt og dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Aagaard

Hej!

Jeg har overvejet at anskaffe mig en slyngevugge til min bettetrold som kommer til oktober. I den anledning vil jeg mægtig høre om:

Har i været glade for jeres (hvorfor / hvorfor ikke)?
Hvilket mærke havde i?
Hvordan var den hængt op? (for og imod forskellige løsninger)

Ok langt spørgsmål sorry! Håber i vil bruge lidt tid på at svare mig alligevel. Da jeg bor i en ungdomsbolig er jeg ikke sikker på at jeg bliver populær hvis jeg skruer noget fast i loftet, så er spændt på hvad andre syntes om de andre ophængsmuligheder

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

CA

Vi har den der hedder leandervuggen og er glade for den. Den er nem lige at puffe til når han lige skal have den sidste hjælp til at falde i søvn.

Omvendt, så er den lidt besværlig at ligge ham ned i når han allerede er faldet i søvn på armen. Stropperne gør det svært at ligge ham uden han opdager det, og når han skal op om natten og man er ret træt osv er det også svært at få ordentlig fat i ham af samme grund.

Vores er hængt op i en krog i en bjælke og så flytter vi den nemt fra rum tl rum. Dog mest i starten.... Men det er dejligt at den ikke tager gulvplads.

Jeg ved ikke, om vi ikke ville have været ligeså glade for en anden vugge taget i betragtning af at det der ned og op er lidt besværligt. Problemet er dog ikke større end at vi beholder den, og det gør vi også til de næste...

Anmeld

1. maj 2011

Aagaard

Carina87 skriver:

Vi har den der hedder leandervuggen og er glade for den. Den er nem lige at puffe til når han lige skal have den sidste hjælp til at falde i søvn.

Omvendt, så er den lidt besværlig at ligge ham ned i når han allerede er faldet i søvn på armen. Stropperne gør det svært at ligge ham uden han opdager det, og når han skal op om natten og man er ret træt osv er det også svært at få ordentlig fat i ham af samme grund.

Vores er hængt op i en krog i en bjælke og så flytter vi den nemt fra rum tl rum. Dog mest i starten.... Men det er dejligt at den ikke tager gulvplads.

Jeg ved ikke, om vi ikke ville have været ligeså glade for en anden vugge taget i betragtning af at det der ned og op er lidt besværligt. Problemet er dog ikke større end at vi beholder den, og det gør vi også til de næste...

Hvorlænge kan den bruges sådan en fætter?

Anmeld

1. maj 2011

CA

Til barnet selv kan sætte sig op står der i vejledningen... 

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Er der virkelig ingen som har erfaringer med andre slyngevugger end leander?

Det kan da ikke passe! Så op igen

Anmeld

2. maj 2011

Maja_4000

VI har en slyngevugge !
Jeg har syet den selv efter den vejledning der er på mamaslife.dk ..

I starten hang den i dørkarmen , nu hænger den i loftet .. Vi blev trætte af , at den var i vejen hele tiden :b

Men den er faktastisk !!  Ville virkelig ikke undvære den ! Den virker (stortset) hver gang :b

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Maja_4000 skriver:

VI har en slyngevugge !
Jeg har syet den selv efter den vejledning der er på mamaslife.dk ..

I starten hang den i dørkarmen , nu hænger den i loftet .. Vi blev trætte af , at den var i vejen hele tiden :b

Men den er faktastisk !!  Ville virkelig ikke undvære den ! Den virker (stortset) hver gang :b

Sover bebs i den om natten? Eller bruger i den mere som en måde at berolige på?

Anmeld

2. maj 2011

Maja_4000

Aagaard skriver:

Sover bebs i den om natten? Eller bruger i den mere som en måde at berolige på?

Hun sover der om natten .. Og om dagen - Med mindre vi er ude og trille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.