Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er nu i 32+3 og måler ca 106 cm synes det ser så vildt ud når jeg ikke er højere ligner jo jeg har slugt en baskebold Er fantastisk at mærke den lille prinsesse tumle rundt i mavsen, men for pokker jeg føler ikke jeg har nogen tålmodighed mere, det bliver tungere og tungere at gå med, og er nu nået op på +13 kg og tror da nok der kommer mange flere Desværre .. Men er det hele værd udover diverse smerter rundt omkring har jeg det super godt, har endda mødt en sød fyr der behandler mig godt, og som virkelig venter spændt på at se den lille guldklump Alt er klar til hende nu, så nu skal de sidste uger bare lige gå - så er alt perfekt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Din mave er da smuk
Virkelig flot gravid mave
Fin mave
Og det lyder som om det hele går rigtig godt for dig. Skønt
Håber at du også får et par nemme sidste uger
Mange tak, hvor er i søde Håber også de sidste uger går godt, har en del smerter i bækken og i haleben, føler jeg nogle gange går som en gås, fordi det gør så ondt og mine ribben er ret presset
Men for pokker når jeg så mærker prinsessen tumle rundt er smerterne jo bare en lille bivirkning, SELVOM det gør så ondt
sikke en flot mave...
Stor smuk mave! Blir spændende at se hvor stor du blir
Men flot er det da helt bestemt!
Super flot mave
Baby-støv skriver: sikke en flot mave...
Årh mange tak <3
Happiness skriver: Stor smuk mave! Blir spændende at se hvor stor du blir Men flot er det da helt bestemt!
mange tak ja er ret spændt , både mht maven og hvor mange kilo jeg endnu tager på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128