Så piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Lotus86

Så det skisme i næste måned vi alle sammen skal have en baby - næste måned....!!! Hør lige hvor vildt det lyder, det jo lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Stéphanie

Lotus86 skriver:

Så det skisme i næste måned vi alle sammen skal have en baby - næste måned....!!! Hør lige hvor vildt det lyder, det jo lige om lidt

WAUW - Det havde jeg da slet ikke lige tænkt på før jeg læste dit indlæg. Skræmmende, men samtidig en fantastisk følelse. Der er jo ikke særlig lang tid igen!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Jamen det er alt for vildt!!!! Kan slet slet slet ikke vente til vi skal fejre fødselsdag for Bassen   
Drømte i nat at jeg skulle sættes i gang, og jeg var bare et KÆMPE smil, og havde det gladeste følelse i kroppen, fordi jeg skulle til at have min baby i armene indenfor kort tid. Så det var lidt træls at vågne og finde ud af at der nok lige ville gå en måned endnu

Anmeld

1. maj 2011

Lotus86

momse22 skriver:

WAUW - Det havde jeg da slet ikke lige tænkt på før jeg læste dit indlæg. Skræmmende, men samtidig en fantastisk følelse. Der er jo ikke særlig lang tid igen!!!!

Ja det er faktisk lidt skræmmende, det er virkelig tæt på nu, men nøj hvor bliver det bare fantastisk

Anmeld

1. maj 2011

Lotus86

MDybvad skriver:

Jamen det er alt for vildt!!!! Kan slet slet slet ikke vente til vi skal fejre fødselsdag for Bassen   
Drømte i nat at jeg skulle sættes i gang, og jeg var bare et KÆMPE smil, og havde det gladeste følelse i kroppen, fordi jeg skulle til at have min baby i armene indenfor kort tid. Så det var lidt træls at vågne og finde ud af at der nok lige ville gå en måned endnu

Åhh jeg kender udemærket de drømme, det er meget mærkeligt at vågne fra dem igen, men lige om lidt er det heldigvis virkelighed, og ikke bare en drøm

Anmeld

1. maj 2011

Stéphanie

Lotus86 skriver:

Ja det er faktisk lidt skræmmende, det er virkelig tæt på nu, men nøj hvor bliver det bare fantastisk

Ja det bliver virkelig fantastisk Glæder mig virkelig også bare helt enormt til at se den her lille bitte blypper der har hoppet rundt inde i maven så længe nu

Anmeld

2. maj 2011

otlitrom

Jeg får ærlig talt lidt ondt i maven ved tanken. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mig, men jeg er sådan lidt "fåååårk, der er meget vi skal nå endnu, inden vi er klar til du kommer, lille krølfis".. Såsom at jeg lige skal kæmpe færdig med min BA!

Efter 9. juni er der frit spil, så er fisen velkommen.. Men helst ikke før!

Har 50 dage til termin idag... Der er ikke længe til!

Anmeld

2. maj 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg får ærlig talt lidt ondt i maven ved tanken. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mig, men jeg er sådan lidt "fåååårk, der er meget vi skal nå endnu, inden vi er klar til du kommer, lille krølfis".. Såsom at jeg lige skal kæmpe færdig med min BA!

Efter 9. juni er der frit spil, så er fisen velkommen.. Men helst ikke før!

Har 50 dage til termin idag... Der er ikke længe til!

Ja det er godt nok tæt på nu, det er meget uvirkeligt men er sikker på du nok skal få lov til at arbejde med din Ba i fred, bare vent og se, når det først har været den 9. juni, og den lille krølfis ikke har vist sig endnu, så vil dagene sikkert føles som evigheder

Anmeld

14. maj 2011

Bavianis

Jamen, det er jo helt vildt! Juni er lige om lidt!

Abekatten er færdigbagt idag - vi er officielt indenfor terminen - 37+0 - et stort, dejligt hjørne! Jeg synes bare han skal til at melde sin ankomst

Jeg mærker dog ikke noget til en snarlig fødsel, ingen slimprop eller andet har vist sig. Dog er plukveerne taget til, og jeg har brænden og svien i bækkenet (det gør faktisk ret naller), hvis jeg har gået lidt for længe eller stået op for længe.

Anmeld

14. maj 2011

Lotus86

Bavianis skriver:

Jamen, det er jo helt vildt! Juni er lige om lidt!

Abekatten er færdigbagt idag - vi er officielt indenfor terminen - 37+0 - et stort, dejligt hjørne! Jeg synes bare han skal til at melde sin ankomst

Jeg mærker dog ikke noget til en snarlig fødsel, ingen slimprop eller andet har vist sig. Dog er plukveerne taget til, og jeg har brænden og svien i bækkenet (det gør faktisk ret naller), hvis jeg har gået lidt for længe eller stået op for længe.

Ja er det ikke bare utroligt at vi allerede er så langt, det ikke rigtig til at forstå, men hvor er det bare skønt

Håber abekatten snart melder sin ankomst, her må han helst gerne vente i hvert fald 3 uger endnu, selvom jeg er død utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.