Hvilke plejeprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke mærker? (sæbe, cremer osv)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.327 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvad bruger du til baby? Sæbe cremer osv. og hvilket mærke vil du anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

JulieE

Jeg har altid brugt Mats serien, så jeg har stemt andet Matas babyserie er certeficeret økologisk, svanemærket og naturligvis uden parabener. Den kan jeg klart anbefalet

Anmeld

1. maj 2011

Frøken J.

Har ikke baby hos mig endnu, men vil bruge neutral og derma, fordi produkterne er fri for parfume, parabener osv.. Men vil også begrænse det i starten, babys hud skal jo lige have lov til at udvikle resistance inden man gnubber den med sæbe, olie og gnider den ind i creme

Anmeld

1. maj 2011

FruHolm <3

creme, lotion og solcreme bruger jeg Derma

sæbe og olie bruger jeg Änglamark

Anmeld

1. maj 2011

Kamulla

har brugt änglemark, Neutral osv... men bruger nu en creme samt badesæbe jeg købte i USA som hedder Burt´s and bee´s.. lækkert honning noget... 

Anmeld

1. maj 2011

meem

Herhjemme bruger vi Libero

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Derma

Anmeld

1. maj 2011

maria_wlt

Vi bruger ingen sæbe herhjemme, andet end lidt intimsæbe nogen gange.. Creme er hvad jeg kan finde af alle mærker der er astma og allergi mærket.. Rema har f.eks deres eget mærke til 15 kr altid.. Love it

Anmeld

1. maj 2011

Siljes Mor

Silje er 4 mdr nu, og jeg har aldrig brugt sæber og creme til hende. Jeg har kommet et par dråber babyolie i hendes badevand, ellers ingenting. Hendes hud er fin.

Anmeld

1. maj 2011

Rebecca Persson

Jeg bruger stort set ikke noget. Min yngste er snart to år! Hun får lidt hjemmelavet universalsalve ved tør eller irriteret hud, men det er sjældent - måske fordi huden smøres indefra med gode olier og måsen ånder godt og naturligt i moderne stofbleer. Jeg undgår zinksalve, da indholdet af zinkoxid er meget skadeligt for vandmiljøet. Zinkoxid er f.eks. ikke tilladt i solcreme.
En dråbe økologisk mandelolie i badevandet måske eller i hovedbunden ved tendens til arp.
Endnu ikke shampoo. Kun sæbe til hænderne (Urtekram No Perfume eller Tusindfryd fra Irma).
Aldrig æteriske olier (dvs. stort set alle Weleda-produkter) - de er lige så slemme som synterisk parfume! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.