Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smillaluna skriver: Pick me, pick me!!! Jeg vil osse med Jeg bor i Aulum og har tvillingerne Mikkel og Emil på 11 måneder. Jeg kan vidst alle dage.
Pick me, pick me!!! Jeg vil osse med
Jeg bor i Aulum og har tvillingerne Mikkel og Emil på 11 måneder.
Jeg kan vidst alle dage.
Kig ovenfor....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MAJ*MOR skriver: jeg vil også gerne med.. har Alberte på et år med..
jeg vil også gerne med..
har Alberte på et år med..
Jeg ville ellers gerne ligge hus til men vi kan desværre ikke være her alle sammen, da vores hus ikke er så stor.... Vi kan max være 4-5 voksne og børn i vores hus...
Men håber da en anden vil ligge hus til.
Peps skriver: Så skete der det der ikke måtte ske...... Jeg bliver nødt til at aflyse vores møde Vi er blevet inviteret til et arrangement i Emils klasse. Det er det første arrangement, som forældrerådet har lavet i klassen og første gang vi rigtig skal hygge sammen. Derfor føler vi, at vi må priotere, at bakke op om dette. Det bliver jo også vores tur på et tidspunkt. Jeg håber at i er forstående overfor dette. Jeg tænker om en anden måske ville lægge hus til?? Så kunne i jo evt. mødes alligevel, dog uden os
Så skete der det der ikke måtte ske......
Jeg bliver nødt til at aflyse vores møde
Vi er blevet inviteret til et arrangement i Emils klasse. Det er det første arrangement, som forældrerådet har lavet i klassen og første gang vi rigtig skal hygge sammen. Derfor føler vi, at vi må priotere, at bakke op om dette. Det bliver jo også vores tur på et tidspunkt. Jeg håber at i er forstående overfor dette.
Jeg tænker om en anden måske ville lægge hus til?? Så kunne i jo evt. mødes alligevel, dog uden os
altså jeg ligger gerne hus til igen, vi kan sagtens få plads nok her. hvis ikke andre har lyst til det.
nutche skriver: altså jeg ligger gerne hus til igen, vi kan sagtens få plads nok her. hvis ikke andre har lyst til det.
Vi har desværre heller ikke plads til at huse så mange.. Men er frisk på det skal være et andet sted om så det skulle være ved dig..
syntes i prioter korekt... så selvfølgelig er det okay
pussepige skriver: Vi har desværre heller ikke plads til at huse så mange.. Men er frisk på det skal være et andet sted om så det skulle være ved dig..
jamen det gør jeg gerne. synes bare vi skal aftale at alle medbringer lidt så. da vi bliver rigtig mange denne gang
nutche skriver: jamen det gør jeg gerne. synes bare vi skal aftale at alle medbringer lidt så. da vi bliver rigtig mange denne gang
Selvfølgelig skal vi alle medbringe noget...
Kan du ikke skrive forskellige mad og drikke ned, så kan man jo selv skrive sig på....
GitteC78 skriver: Selvfølgelig skal vi alle medbringe noget... Kan du ikke skrive forskellige mad og drikke ned, så kan man jo selv skrive sig på....
jo det kan jeg sagtens. vil bare gerne hvis folk lige meldte tilbage om de stadig var interesseret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128