Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Termitbanan

Hej peeps.Er der nogle fra Århus herinde? Jeg kan godt blive en aaanelse utålmodig over at man først får tildelt mødregruppe sådan efter fødslen - måske har man lyst til at mødes også MENS man er tunge, tykke og trætte... Jeg er 23+2 i dag KH Mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Æbletræ

JA! :-D 

Jeg er fra Trige (12 km nord fra Århus.. Vi flyttede inde fra midtbyen for et halvt år siden).

Vi har en pige på 1,5 år, og venter nr. 2 (også en pige) til august

Smil, Kamilla 24+6

Anmeld

15. maj 2011

Termitbanan

Neej, hvor dejligt Endelig nogen der svarede!

Hvordan har du det så i din graviditet? Nu har du jo prøvet det før, men derfor kan det jo godt være at der er sket noget revolutionerende og meget anderledes i anden omgang

Vi venter vores første i slutningen af august - og det er en lille dreng efter sigende Vi bor inde i øgaderne.

kh Mai - 25+2 

Anmeld

16. maj 2011

carinabj

Hejsa!

Jeg bor også i Århus, nærmere betegnet i Frydenlund!

Jeg er gravid med mit første barn og venter en lille pige i starten af september. Glæder mig utrolig meget til at blive en lille familie med alt hvad der dertil hører.

kh Carina 24 +3

Anmeld

20. maj 2011

Termitbanan

Hej Carina

Så er vi to. Jeg glæææder mig også helt vildt!

Er alt så fint med dig eller hvordan har du det?

kh Mai 26+0

Anmeld

21. maj 2011

carinabj

Jamen jeg har det overraskende godt, håber bare det varer ved hele graviditeten Så indtil videre synes jeg bare det er alletiders at være gravid, hygger mig med at kigge på babyting, navne mm. og glæder mig til min barsel begynder i starten af juli.

Hvad med jer? Hvad får I ventetiden til at gå med, og hvornår går I på barsel?

Håber I har det godt

Anmeld

4. juni 2011

Wowbaby

Hej! Jeg er fra Århus! Og førstegangsgravid! 

Anmeld

4. juni 2011

Termitbanan

Heej igen

Carina, det lyder da dejligt! Lige nu går min tid med at færdiggøre min praktik og en eksamensopgave, men allerede fra d. 10 af kan jeg være helt vildt ferieagtig - og nærmest barselsagtig, bortset fra at min barsels-su først er fra august - men det laver jo ikke om på at jeg ikke behøver at arbejde mere Så DET blir dejligt. Ellers - ud over min eksamen osv. - skal jeg giftes i slutningen af juni, - og den slags kræver jo lidt planlægning

Og HEJ Wowbaby Det er også første gang for mig - det er viiildt... Hvordan har du det så??

kh Mai 

Anmeld

4. juni 2011

Wowbaby

Jeg har det faktisk rigtig godt. Mellem 4 og 8 uge stod den på kvalme, men det er helt væk. To eksamener mere og så har jeg ferie - og kan komme rigtig igang med projekt baby...  

Forresten er jeg begyndt at få hævede ben, når jeg sidder ned så mange timer. Gode forslag. Jeg føler ikke lige at vejret er til støttestrømper... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.