Søger tvillinge familiere i viborg og omegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

tvislingerne

Hei!

For 10 mdr blev vi forældre til hele 2 børn, født 8 uger for tidligt. Alt er gået godt efter omstændighederne og de bliver nu snart et år. Nu er tingene ved at være til at overskue igen, men føler jeg mangler nogle at tale med om børnene evt som de osse kan lege med.

Jeg kender ikke rigtig nogen med små børn, og derfor er der en større trang til bare at finde en mor eller to - med et eller to børn

Håbefulde kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nalle

Vi har dog ikke tvillinger, men vores er datter 2½ år, og vores søn er 11 måneder

Anmeld

1. maj 2011

Mi

Jeg kom i en tvillingemødregruppe som startede ved jm og så fortsatte vi. Du kunne evt høre sp om hun kan sætte dig i kontakt med andre tvillingemødre.

Jeg fødte også mine piger 9 uger for tidlig. Jeg havde rigtig meget ud af at mødes med andre tvillingeforældre de første par år, for der var nogle specielle ting ved tvillinger, som andre mødre ikke rigtig kunne sætte sig ind i.

Anmeld

9. juni 2011

Nettemor

tvislingerne skriver:

Hei!

For 10 mdr blev vi forældre til hele 2 børn, født 8 uger for tidligt. Alt er gået godt efter omstændighederne og de bliver nu snart et år. Nu er tingene ved at være til at overskue igen, men føler jeg mangler nogle at tale med om børnene evt som de osse kan lege med.

Jeg kender ikke rigtig nogen med små børn, og derfor er der en større trang til bare at finde en mor eller to - med et eller to børn

Håbefulde kram 

jeg har en dreng som er født 18-03-10 og bor v Hald Ege så det er tæt på viborg

Anmeld

9. juni 2011

Faith

Hejsa.

Jeg har 11 måneder gamle tvillingedrenge, født i uge 33+3. Jeg bor i Aulum mellem Herning og Holstebro. Så der er et stykke vej til Viborg. Men ville alligevel lige præsentere mig og ønske dig velkommen til siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.