Spray tan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2011

henh01

Hej

Nogen der har prøvet sig med Spray tan? Hvordan blev resultatet og hvad kostede det?

Ikke maskinerne!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Turtles

henh01 skriver:

Hej

Nogen der har prøvet sig med Spray tan? Hvordan blev resultatet og hvad kostede det?

Ikke maskinerne!!!

Go aften

Jeg bruger Tan in a can fra matas, og jeg syntes det er super godt..
Første gang skal man lige finde fidusen i hvor langt man skal spray fra osv. Men nå der er styr på dette, er det super godt.
Hold øje med det på tilbud, så kan det komme ned på 75 kr pr. flaske.
Ellers koster de 125kr mener jeg.
Og jeg kan sagtens ha sådan en spray længe da jeg mest bruger på hovede, hals og arme.

Håber det kunne hjælpe dig

Anmeld

30. april 2011

henh01

Turtles skriver:

Go aften

Jeg bruger Tan in a can fra matas, og jeg syntes det er super godt..
Første gang skal man lige finde fidusen i hvor langt man skal spray fra osv. Men nå der er styr på dette, er det super godt.
Hold øje med det på tilbud, så kan det komme ned på 75 kr pr. flaske.
Ellers koster de 125kr mener jeg.
Og jeg kan sagtens ha sådan en spray længe da jeg mest bruger på hovede, hals og arme.

Håber det kunne hjælpe dig

Hej tak for svar.. Har forsøgt mig med hjemme spray tan, og det er ikke sagen her.

Søger erfaringer med folk der har været ude hos en der har sprøjtet det på..

Anmeld

30. april 2011

Turtles

henh01 skriver:

Hej tak for svar.. Har forsøgt mig med hjemme spray tan, og det er ikke sagen her.

Søger erfaringer med folk der har været ude hos en der har sprøjtet det på..

Ah okay så misforstod jeg din tråd

Fortsat go aften

Anmeld

30. april 2011

henh01

Turtles skriver:

Ah okay så misforstod jeg din tråd

Fortsat go aften

Nej det er mig der ikke udtrykkede mig klart nok

God aften

Anmeld

30. april 2011

LSU

henh01 skriver:

Hej

Ikke maskinerne!!!

Hej med dig. Jeg startede med at få det gjort hos en privat og købte så senere selv udstyret til at gøre det. Mener jeg gav omkring 200 kr. Resultatet er super flot, men syntes det var mange penge at skulle bruge hver 14. dag og derfor investerede jeg selv i det.Det eneste negative jeg kan sige om det, er at jeg synes det var svært at skrubbe af. Men min kæreste havde ingen problemer, han behøvede ikke skrubbe, det forsvandt bare stille og roligt, hvor imod det kom til at se rigtig grimt ud på mig efter en uges tid. Så det er nok meget individuelt. Men prøv det da... Men pas på, man bliver hurtigt afhængig af farven :-)

Anmeld

30. april 2011

lukasmor

Jeg har prøvet det 2 gange og det bliver bare aldrig godt på mig så jeg har meget dårlige erfaringer med det..
Dog bruger jeg meget spraytan derhjemme og det er super flot

Anmeld

30. april 2011

henh01

Pv86 skriver:

Hej med dig. Jeg startede med at få det gjort hos en privat og købte så senere selv udstyret til at gøre det. Mener jeg gav omkring 200 kr. Resultatet er super flot, men syntes det var mange penge at skulle bruge hver 14. dag og derfor investerede jeg selv i det.Det eneste negative jeg kan sige om det, er at jeg synes det var svært at skrubbe af. Men min kæreste havde ingen problemer, han behøvede ikke skrubbe, det forsvandt bare stille og roligt, hvor imod det kom til at se rigtig grimt ud på mig efter en uges tid. Så det er nok meget individuelt. Men prøv det da... Men pas på, man bliver hurtigt afhængig af farven :-)

Hejsa

Jeg har engang forsøgt mig i de der maskiner hvor man stikker en hund indog så sprayer den. Men det var som om jeg ved kravebenene så beskidt ud efter nogle dage, er det det du mener?

Anmeld

30. april 2011

henh01

Lukasmor skriver:

Jeg har prøvet det 2 gange og det bliver bare aldrig godt på mig så jeg har meget dårlige erfaringer med det..
Dog bruger jeg meget spraytan derhjemme og det er super flot

Hvad er forskellen på de forskellige tan du har prøvet så?

Anmeld

30. april 2011

LSU

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg har engang forsøgt mig i de der maskiner hvor man stikker en hund indog så sprayer den. Men det var som om jeg ved kravebenene så beskidt ud efter nogle dage, er det det du mener?

Nej... Det kan jeg forestille mig er fordi du har fået for meget farve på der.Mit blev grimt når hudcellerne døde... Mine dør åbenbart hurtigere end andres :-) Men en maskine vil jeg heller ikke anbefale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.