Billedspam med Villads fra 3-3,5mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Isabella_mor

nu er det jo længe siden at i damer har set nogle billeder af min basse, han er jo blevet så stor og tiden går så hurtigt.. 

han blev 3 mdr d. 11 april. og den dag fik han sørme da også lige øje på side fødder.. (sp siger at det er enormt tidligt, hvilket jeg bare syntes er fedt, det viser sgu bare at han vil frem i livet. )

han kan så mange ting, han efteraber lyde og han er bare så evigt glad og smilende, griner af alt. og græder sjældent. han er simpelthen are så nem og lækker. 

han blev vejet og målt i onsdags, 7500 g og 64 cm. (KÆMPE BABY)

jeg fatter ikke at jeg er hans mor, men det er jeg.. og det er jeg simpelthen bare så stolt af. fordi at jeg jo syntes som enhver anden forældre synes at ens barn er det mest fantastiske barn i hele verden. 

Beklager at billederne ikke lige er i den bedste kvalitet, men det er jo fordi at mor her har fået sårn en af de dersens smarte mobiltelefoner, (htc wildfire) som man kan tage fine billeder med og lægge på facebook med det samme tror mine venner er lidt trætte af mig at jeg lægger så mange billeder op af min basse, men det er jeg ligeglad med, for han er min stolthed <3 

ENJOY THE BASS, THE VIL'BASS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Prinsessens'Mor<3

SÅÅ fin og vil med sine tæer..
Dejlig lille dreng du har dig..

Anmeld

30. april 2011

Mette.

Hvor er han bare skøn. 

Anmeld

30. april 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

nu er det jo længe siden at i damer har set nogle billeder af min basse, han er jo blevet så stor og tiden går så hurtigt.. 

han blev 3 mdr d. 11 april. og den dag fik han sørme da også lige øje på side fødder.. (sp siger at det er enormt tidligt, hvilket jeg bare syntes er fedt, det viser sgu bare at han vil frem i livet. )

han kan så mange ting, han efteraber lyde og han er bare så evigt glad og smilende, griner af alt. og græder sjældent. han er simpelthen are så nem og lækker. 

jeg fatter ikke at jeg er hans mor, men det er jeg.. og det er jeg simpelthen bare så stolt af. fordi at jeg jo syntes som enhver anden forældre synes at ens barn er det mest fantastiske barn i hele verden. 

Beklager at billederne ikke lige er i den bedste kvalitet, men det er jo fordi at mor her har fået sårn en af de dersens smarte mobiltelefoner, (htc wildfire) som man kan tage fine billeder med og lægge på facebook med det samme tror mine venner er lidt trætte af mig at jeg lægger så mange billeder op af min basse, men det er jeg ligeglad med, for han er min stolthed <3 

Åhh han er jo så skøn . Får helt lyst til at knuse ham ! 

Anmeld

30. april 2011

dorthemus

Han er bare SÅ sød  En rigtig lille knuser.

Anmeld

1. maj 2011

2babygirls

Lækker basse du har dig ( min tøs vejer 7.1kg og er 69cm  som 6 mdr, haha )
Han ligner da moar lige nu

Anmeld

1. maj 2011

Isabella_mor

årh hvor er i søde Tak D'Damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.