Gode råd for at få husprisen op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Kloster

Yes yes nu har vi besluttet, at vi vil prøve at sætte vores hus til salg.
Og som nogen sikkert ved, ligger vores hus i et yderområde i kommunen. Vores hus er fint og nylavet inden i.

Vi vil meget gerne have at mægleren synes huset er så meget værd som muligt, men self skal evt købere også synes det.
Mægleren kommer på tirsdag og vurdere vores hus, men hvad kan jeg gøre, for det bliver mere værd.

Jeg har hele weekenden ryddet op, gjort rent, pakket væk osv osv...
Desværre er manden i Frankrig indtil på fredag, så det, der skal males inden i kan ikke blive malet, før han kommer hjem.

Men kom med jeres ideer... Hvad kigger I efter, når I ser på hus?
Jeg ved jo godt, hvad vi kigger efter, men mon det er det samme med alle andre???

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Grunert

Halløjsa,

Jeg er selv ejendomsmægler og kan give dig følgende gode råd:

- sørg for at der er ryddet op ved alle fremvisninger, det giver det bedste helhedsindtryk
- værd aldrig hjemme, det syntes køberne er rarest
- nymalet sælger bedst ( gerne en neutral farve, skrappe farver skræmmer køber )
- mangler der en list hist og pist, så sørg for at få dette lavet, det giver det bedste indtryk
- levende lys ved fv. er også altid godt og ild i brændeovnen, det gør det hyggeligt og hjemligt.

Vi skal selv igang med at sælge om 1 mdr.s tid, så vi arbejder på højtryk med de sidste detaljer.

Held og lykke med salget

Christina

Anmeld

24. februar 2008

Kloster

Hej Grunert

Vi har fundet gården, men skal hurtigst muligt have vores hus solgt. Vi vil ikke bare sælge for at få et andet hus. Vi vil sælge for ar få netop DEN gård.

Er helt kavt på denne måde. Ved det... Men vi kan nærmest ikke gøre andet.

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

24. februar 2008

Piaa

Hej Kloster

Fjern alle overflødige møbler og ting, så det bliver så lufttig som muligt.
Friske blomster på bordet og så må der gerne dufte af hjemmebag.

Håber det lykkes jer at få huset solgt :)

Hilsen Piaa

Anmeld

25. februar 2008

LouiseViola

Ved godt det lyder lidt mærkeligt, men for mig er det vigtigt at badeværelset ser lækkert ud - så ingen hår i afløbet!
Vi har også lige solgt vores lejlighed, og den blev solgt på under 1 måned, vi havde gjort meget ud af stemningen i lejligheden, der var altid friske blomster. Vi havde også sørget for at rydde baby/børne-legetøj fra stuen, da pangfarverne på legetøjet ikke ligefrem skaber hygge:D
Held og lykke med salget!
- Louise

Anmeld

25. februar 2008

Pia.

Vi har jo også kikket meget på hus (gårde) på det sidste og haft vores hus tilsalg...
Det første jeg selv tænker lige når jeg kommer ind i hjemmet, det er duften - lyder måske tosset, men sådan har jeg det...:)
Ikke at der lige behøver at dufte at hjemmebag, men bare rent og friskt.(måske et åbent vindue) Så må der gerne være lyst og venligt, og der skal ikke stå for mange ting rundt omkring. friske blomster, et par stearinlys eller en brændeovn med ild i... Lyse farver på væggene tror jeg sælger bedre end grøn og rød.
ting som børnene måske har lavet og som vi forældre ESLKER(L) - det elsker andre sjovt nok ikke at se på, så de ting ville jeg også fjerne (så som et køleskab fyldt med børnetegninger eller "klatmallerier" på væggen...)

Tror bare jeg gerne vil have det enkelt og rent og så er det, det allerførste rum man kommer ind i som skal modtage en bedst, de andre rum skal hver især have deres historie... - hvis du forstår...

Held og lykke med det håber I får solgt hurtigt ..:P

Det er super hårdt at have tilsalg - eller det syntes jeg i hvertfald... pludselig ringer de og vil gerne se og så skal ens hjem liiiiige vendes på hoved igen !!!
og købere i dag er åbenbart blevet mere nysgerrige, så jeg følte bare ALT skulle ordnes hver gang:-o

Pøj Pøj med det.

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.