Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Min mor ELSKER det.. Og det er hende jeg har mit shopping gen fra, så jeg ved det bliver købt stort ind når jeg ber hende om noget.. Så glæder mig til hun skal til New York igen.. haha
Min mor ELSKER det.. Og det er hende jeg har mit shopping gen fra, så jeg ved det bliver købt stort ind når jeg ber hende om noget.. Så glæder mig til hun skal til New York igen.. haha
Ha ha ja det kan jeg da godt forstå!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anna-jonas skriver: Må jeg ikke lige låne din mama, bare i et par dage?? Total fede ting hun har købt til jer...............
Må jeg ikke lige låne din mama, bare i et par dage?? Total fede ting hun har købt til jer...............
Ja total heldige asen!! Sikken en god mormor I har jer!
Kirle skriver: Ja total heldige asen!! Sikken en god mormor I har jer!
sarahb skriver: ja hun er den bedste, og det bedste er så at hun ikk vil have penge for det.. Den skønneste bedste i verden!
ja hun er den bedste, og det bedste er så at hun ikk vil have penge for det.. Den skønneste bedste i verden!
Ikke dårlig deal du har dig der!
Kirle skriver: Ikke dårlig deal du har dig der!
sarahb skriver: Nej den er ret Go.. Måske meget godt jeg ikk selv var der.. Hahaha
Nej den er ret Go.. Måske meget godt jeg ikk selv var der.. Hahaha
Ja For Sebra er bare lækkert Til sådanne lagersalg bliver jeg måske nok en smule fristet over evne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128