Så røg Carla lige på skadestuen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Øøøøv, nej. Hvor synd for lille Carla

Hvordan går det med hende nu?
(jeg havde altså slet ikke set/læst dette indlæg før nu)

Håber hun er OK igen? Stakkels lille mus 

Ja hun har det fint!!!! Jeg kan overhovedet ikke mærke på hende at hun var skidt i fredags. Hun er helt sig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Klitgaard

Stakkels stakkels Carla godt hun er på toppen igen

Anmeld

1. maj 2011

Barbamama

Klitgaard skriver:

Stakkels stakkels Carla godt hun er på toppen igen

Ja det var en værre forskrækkelse. Jeg er bare glad for at hun ikke er mere mærket af det.

Anmeld

1. maj 2011

Lilletrold

Sender et stort knus og kram og håber prinsessen har det godt igen

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Lilletrold skriver:

Sender et stort knus og kram og håber prinsessen har det godt igen

Tusind tak skal du have. Og ja hun har det tilsyneladende fint. Har overhovedet ikke kunne mærke noget på hende her i weekenden. Hun opfører sig nøjagtig som hun plejer. Det er dejligt!

Anmeld

2. maj 2011

<3

Nej hvor vildt!!!! Godt du var obs og fik hende til lægen!

God bedring med den bette!

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jo! Da jeg kom hjem i går var der musestille indenfor... Mærkeligt!!! Så spørger jeg Casper hvor Carla er henne og får at vide at hun sover  Klokken var 17.30 da jeg kom hjem og hun bliver jo altså først puttet kl 19.30. Så spurgte jeg om hun var syg og det svarede han nej til. Manden fortæller så at da hans mor hentede hende ved dagplejemoderen var Carla faldet ned fra en rutsjebane og ned på nogle fliser. De havde ikke set hvordan hun var faldet og hvor hun havde slået sig. Men de havde kigget hende i hovedet og kunne ikke se eller mærke noget. Jeg sagde at hun da nok havde hjernerystelse når hun ville sove og skyndte mig ind til hende. Jeg fik hende vækket og så begyndte hun at græde helt vildt og lige pludselig kastede hun op. Så ringede jeg til skadestuen som sagde at vi ikke skulle være så bekymrede hvis hun kun havde kastet op én gang. Hvis hun kastede op igen skulle vi ringe igen. Jeg havde dårligt lagt røret på, så kastede hun op igen. Så vi ringede derud og de ville gerne se hende. Min svigerfar hentede os i bil og kørte os derud. Hun nåede også at kaste op på vejen derud. Det var så synd altså! Nå men vi ventede heldigvis ikke længe derude, men hun ville bare IKKE undersøges. Nej, hvor var hun bare bange for lægerne! De mente hun havde en lille hjernerystelse så jeg skulle vække hende hver 2.time i nat. Puha....  Nå, men vi var så hjemme igen ved 20.30-tiden og så skulle hun lige have noget vand. Det kastede hun op det hele igen. Heldigvis fik hun spist noget youghurt med havregryn som blev nede og så blev den lille prinsesse lagt i seng kl 21.30!!! Puha... Og så har jeg ellers været oppe hver 2.time og kigget til hende og set om der var liv i hende og 3-4 gange var jeg inde og give hende sutten, så jeg var så smadret da hun stod op kl. 7.00. Og det er KUN mor der kan bruges nu så jeg var NØDT til at stå op selvom Casper prøvede både det ene og det andet. Jeg vågnede da heldigvis op, men jeg kunne dælme godt have brugt en time eller to mere!

ej hvor forfærdeligt!!!!!!

jeg håber lille Carla er OK igen..... har først læst indlægget nu...

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Nej hvor vildt!!!! Godt du var obs og fik hende til lægen!

God bedring med den bette!

Jo tak. Men hun er nu frisk som en SUPER Carla!

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor forfærdeligt!!!!!!

jeg håber lille Carla er OK igen..... har først læst indlægget nu...

Ja hun har det fint. Det var faktisk kun fredag vi kunne mærke det på hende

Anmeld

2. maj 2011

Lilletrold

michella80 skriver:

Tusind tak skal du have. Og ja hun har det tilsyneladende fint. Har overhovedet ikke kunne mærke noget på hende her i weekenden. Hun opfører sig nøjagtig som hun plejer. Det er dejligt!

Det er jeg glad for at høre - det er ikke sådan til at slå ud de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.