Hvordan reagerede jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Rødhætte

Hej Piger

Ved godt at dette emne har været oppe mange gang, men mangler at høre jeres erfaringer!

Hvordan reagerede jeres barn på 5 uger på tigerspring? Min dreng har de sidste dage været urolig og vil ikke rigtig sove. Han vil helst være i mine arme hele tiden og mad noget ofter end han plejer..

Hvordan oplevede I det? Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

AnneBJ

Sådan ca. det samme! Meget let til at blive ked af det, virker til at være "forvirret" over, at der er arme og ben (hans egne altså), græder med tårer. Virker til at være enormt træt, men er svær at få til at sove en "god søvn"

Her startede det i søndags, og allerede nu (faktisk i løbet af torsdag) fornemmer jeg klar bedring! Så det gode råd må være ro og tålmodighed! Her er der slækket lidt på principperne de dage det var hårdest, og han blev vugget i søvn, fik lov at sove i arm så meget han overhovedet ville osv. Det er jo så en smagssag hvordan man gør til hverdag, men gør det "nemt" for dig selv - så føles det mere overskueligt!

Anmeld

30. april 2011

AnneBJ

I øvrigt tror jeg nok, at man regner tigerspringet fra terminsdatoen - men ejg er ikke helt sikker. Felix var 3,5 uge da det begyndte, men er født halvanden uge over tid, så jeg har slet ikke tænkt att det kunne være andre ting der gjorde ham ked end tigerspringet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.