I dag bliver Arthur 2 uger - så her er lidt nye billeder:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Valle81

Ja i dag - eller i aften kl 2134 bliver Arthur 2 uger:0) Tiden flyver afsted - med tre børn så er der nok at se til. Asta havde påske ferie og hun synes tiden var laaaaaaaaaaang med to små brødre og Anton har fåt konstateret børneeksem så vi er igang med hormoncremebehandling og det er et stort dagligt smørehelvede i cremer:0( Men det virker:0)

I tirsdags havde vi besøg af SP - Arthur er vokset 1-2cm og har taget lige lidt over 100 gram på fra fødslen og til i tirsdags. Synes ikke det var meget - men da han får flaske ved vi at han spiser - og spiser meget - men han er bare ikke en stor tage på fyr.

Han sover stadig MEGET - sover ca 21-22 timer i døgnet - han er vågen 1 - 1 1/2 time om morgenen fra 6 og frem og igen om aftenen fra 20 og 1 - 1 1/2 time frem. Og elelrs vågner han kun op for at spise hvor han sover med det samme igen. Maven har det fint - ingen problemer med at komme af med maden igen:0)

Så alt i alt har vi det bare rigtig godt, jeg er så LYKKELIG og fatter ikke alt det der er sket i mit liv de sidste to måneder:0) Blevet gift - fået ny bil, blevet mor til mit 3. barn. Det er helt vildt - år 2011 er ÅRET:0)

Knus

Christina, som stadig ikke fatter at hun er mor til 3:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

BABYSOFIE

årr hvor er han dejlig  jeg får også lyst til sådan en lille dejlig bebs med de skønne billeder held og lykke med ham.

Tine

Anmeld

30. april 2011

B&J

Ihh så lille og bare sådan en guldklup han er dog helt igennem mega dejlig

Anmeld

30. april 2011

BabyNilas

ej hvor er han bare skøn

Anmeld

30. april 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Ja i dag - eller i aften kl 2134 bliver Arthur 2 uger:0) Tiden flyver afsted - med tre børn så er der nok at se til. Asta havde påske ferie og hun synes tiden var laaaaaaaaaaang med to små brødre og Anton har fåt konstateret børneeksem så vi er igang med hormoncremebehandling og det er et stort dagligt smørehelvede i cremer:0( Men det virker:0)

I tirsdags havde vi besøg af SP - Arthur er vokset 1-2cm og har taget lige lidt over 100 gram på fra fødslen og til i tirsdags. Synes ikke det var meget - men da han får flaske ved vi at han spiser - og spiser meget - men han er bare ikke en stor tage på fyr.

Han sover stadig MEGET - sover ca 21-22 timer i døgnet - han er vågen 1 - 1 1/2 time om morgenen fra 6 og frem og igen om aftenen fra 20 og 1 - 1 1/2 time frem. Og elelrs vågner han kun op for at spise hvor han sover med det samme igen. Maven har det fint - ingen problemer med at komme af med maden igen:0)

Så alt i alt har vi det bare rigtig godt, jeg er så LYKKELIG og fatter ikke alt det der er sket i mit liv de sidste to måneder:0) Blevet gift - fået ny bil, blevet mor til mit 3. barn. Det er helt vildt - år 2011 er ÅRET:0)

Knus

hvor ser han bare helt igennem fantastisk ud.. 

hjertelig tillykke med de 2 uger.. 

Anmeld

3. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Han er simpelthen bare så lille og fin!!

Uhhh, jeg får helt lyst til en mere.... Men det må vist vente et års tid endnu....suk.

Christina, jeg kom til at tænke på.... Har I egentligt et værelse hver til børnene? Det er fordi at vi selv kun har 2 børneværelser, og jeg går og tænker på om vi måske er nødt til at sælge huset og flytte, hvis/når vi skal have nr. 3 - eller om Frederikke og den mindste kan dele værelse sammen?!

(undskyld det var lige et sidespring...)

Anmeld

3. maj 2011

Fru Nielsen

Kææææft hvor er han dog bare skøøøn..... Er da helt vild! Nøj han er lækker......

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Årh... nu blev man da lige endnu mere skruk. Hvor er det bare en lækker lille dreng du har dig der

Anmeld

3. maj 2011

Valle81

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Han er simpelthen bare så lille og fin!!

Uhhh, jeg får helt lyst til en mere.... Men det må vist vente et års tid endnu....suk.

Christina, jeg kom til at tænke på.... Har I egentligt et værelse hver til børnene? Det er fordi at vi selv kun har 2 børneværelser, og jeg går og tænker på om vi måske er nødt til at sælge huset og flytte, hvis/når vi skal have nr. 3 - eller om Frederikke og den mindste kan dele værelse sammen?!

(undskyld det var lige et sidespring...)

Hejsa:0)

Og tak:0)

Nejvi har desværre slet ikke værelser nok. Asta har sit eget værelse - Anton og Sebastian dele værelse- Anton er jo ligeglad - han leger jo ikke meget derinde - men de sover sammen når Basse er her.

Arthur sover inde ved os - når det bliver tid til værelse for ham - så tror jeg det bliver sådan at vi flytter soveværelse ind på Anton og Basses værelse som er det mindste og så skal de tre drenge dele værelse.

Vi har ikke råd til at flytte lige sådan - så skal det virkelig være det helt helt rigtige der byder sig - men vi har ikek fundet det endnu( vi bpr til leje - vi har ikekmulighed for at købe pt) og Arthur og Anton kan sagtens dele værelse og vi synes det er meget at Basse skal have eget værelse når han kun er hver 14. dag i en weekend ( pt fra torsdag aften til søndag formiddag dette bliver inden for nærmest fremtid ændret til fredag aften til søndag formiddag.)

Så vi mangler bestemt værelse - men Anton og Arthur har jo ikke et behov for eget værelse de næste tre år - så de må nøjes:0)

Det fungerer fint - vi synes ikke børnene manger noget:0)

Christina

Anmeld

9. maj 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Knus

Nej nej nej nej......hvor er han dejlig. Får da helt en lille klump i halsen. Hvor er det fantastisk med sådan en lille ny bebse. Savner helt, da Smilla var lille. Ejjjjjj....nyyyyd det!! Jeg håber, at du er kommet godt igennem det og jeg håber, at I alle sammen har det godt. Du må lige sende en pb ind imellem og skrive, hvordan det går, hvis du har overskuddet. Der er jo dælme nok at se til for dig. 

Tænker tit på dig ;-)

KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.