Min kæreste har sin tid foræret modern til hans børn fuldforældre myndighed, fordi han ønkede de havde et godt forhold til hinanden, så de kunne samarbejde om børnene, og han ikke ønskede at skulle igennem retten mv. Han har børnene hver anden weekend, og har haft det siden de gik fra hinanden. Jeg har flere gange sagt at han burde søge fælles, da hun ellers bare kan smutte til den anden ende med børnene, som hun ofte truer med hvis han siger hende imod. Han vil gøre alt for de børn, selv give moderen forældremyndigheden, så de ikke skal føle sig splittet mellem forældre uvenskab.
Hvis han søger fælles forældremyndighed nu, 1½ år efter han opgav det, skal det så igennem retten, eller er det bare statsamtet der træffer beslutningen? Og hvor store chancer tror i han vil have?
Jeg tror på det ikke bliver et problem, iogmed han 100% har levet op til min forældrerolle, men kender ikke nogen der har stået i situtationen... Så ville høre om nogen herinde kender til det? Han er SÅ bange for at miste dem helt, hvis han ikke mere eller mindre er garenteret at vinde den fælles...
Anmeld