Måske nogle af jer har gode råd til mig!
Liva blev ble-fri her i påsken og det gik bare SÅ godt... stort set ingen uheld og hun sagde til hver gang hun skulle på wc...
Men nu er hun begyndt både at tisse og lave stort i bukserne... hver gang!!!
Hvorfor nu det????
Nu ved vi jo at hun faktisk godt kan mærke når hun skal og kan holde sig til hun kommer på wc, hvorfor så det her?
Nu siger hun ikke engang til men gør det bare i bukserne og går rundt med det til vi opdager det.
Er ærlig talt rigtig frustreret over det! Hun er 3 år og 8 mdr. og jeg forstår simpelthen ikke hvad der er galt!
Jeg har prøvet at forklare hende at nu skal hun gå på wc for bleen er væk nu, og at hun bare skal sige til så skal vi nok hjælpe hende. Og hvis hun leger med nogen skal hun bare sige at hun lige skal ind på wc, så kommer hun igen bagefter...
Vi spørger hende flere gange om hun skal tisse, vi kan sommetider se det på hende, og hun siger nej... 2 minutter efter kan hun så stå og tisse i bukserne..
----------------------
Vi har besluttet her henover weekenden at sætte hende på wc hver eller hver anden time og så håbe at der kommer en positiv udvikling... det er bare ærgeligt at det skal være med skrig og skrål når hun skal derud!
Dog har hun lavet stort på wc'et her til morgen, jeg sad og læste en bog for hende imens, og det gør situationen lidt mere rolig...
Nå.. men gode råd anyone????
Anmeld