Htc wildfire

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. april 2011

slettet_7530

Nogen som har den og kan fortælle om i er glade for den, elelr om i hellere havde valgt anderledes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Kamulla

jeg købte en i hvid for 14dage siden.. er tilfreds med den indtil nu dog ikke at der ikke er en direkte lydløs funktion (har ikke fundet den ihvertfald) man ikke kan vælge andre ringe toner end dem der er standard osv  

Anmeld

29. april 2011

Ka+Ma=Be

Albertesmor skriver:

Nogen som har den og kan fortælle om i er glade for den, elelr om i hellere havde valgt anderledes

Jeg har haft min siden september 2010 Er rigtig glad for den. Man skal dog være forberedt på, at det er en billig udgave af disire'en.

Jeg købte den frem for desire, da den er mindre, billigere og rød Men hvis det ikke er det, som betyder noget, så ville jeg nok have købt en desire Den har bedre skærm og processor (er hurtigere og kan køre større spil).

Men alt i alt meget glad for den! Den opfylder mine behov fint.

Anmeld

30. april 2011

signe.

Albertesmor skriver:

jeg fik min i tirsdags og jeg er super glad for den! med hensyn til det med lydløs og det, kan man j bare sætte widgetten ud på startsiden, så er den næsten direkte

Anmeld

30. april 2011

AnneP

Sallisørøver skriver:

jeg købte en i hvid for 14dage siden.. er tilfreds med den indtil nu dog ikke at der ikke er en direkte lydløs funktion (har ikke fundet den ihvertfald) man ikke kan vælge andre ringe toner end dem der er standard osv  

hej på venstre side af telefonen der der den lange knap til at skrue op og ned for lyden med, hvis hu kører helt ned pånær 1 trin er den helt lydløs, den vibrerer når den er kørt helt ned.  håber det er forklaret ok.

Anmeld

30. april 2011

AnneP

Albertesmor skriver:

Jeg har en og er superglad for den!

Den opfylder de behov jeg har til en tlf.

Anmeld

30. april 2011

Kamulla

AnneP skriver:

hej på venstre side af telefonen der der den lange knap til at skrue op og ned for lyden med, hvis hu kører helt ned pånær 1 trin er den helt lydløs, den vibrerer når den er kørt helt ned.  håber det er forklaret ok.

yeps det har jeg fundet ud af... syntes bare det var træls der ikke var en funktion der hed lydløs og de andre funktioner man plejer at kunne sætte telefonen på

Anmeld

30. april 2011

Valle81

Jeg har også en - jeg er helt vildt glad for min.

Super tlf som opfylder alle mine krav - den er nem at finde ud af - når man lige har vænndet sig til en touch tlf med internet - android osv for det var en anden vernden en en Nokia med trykknapper:0)

Men er som sagt meget meget glad for min;0)

Anmeld

30. april 2011

Caracatita

Sallisørøver skriver:

yeps det har jeg fundet ud af... syntes bare det var træls der ikke var en funktion der hed lydløs og de andre funktioner man plejer at kunne sætte telefonen på

Hvis du holder tænd/sluk knappen øverst på telefonen nede, så kommer der bl.a. en funktion, der hedder lydløs....det gør der i hvert fald på Legend'en.

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

jeg har den ogs og jo der er en lydløs funktion.,, hvis du holder tænd og sluk (lyset) knappen inde for oven kommer der valgmuligheder hvor du kan vælge lydløs)

JEG ELSKER min HTC wildfire..

jeg var ikke så glad for den i starten fordi at jeg jo som gammel nokiabruger ikke lige kunne venne mig til den, og så ville jeg gerne kunne spille angry birds, men det kan den ikke så godt, den hakker lidt når man spiller det, men ellers fungere den faktisk rigtig godt med internet og søgefunktioner og tastaturet osv.. og har man trådløst internet hjemme er det super lækkert,,, jeg har dog ikke en datapakke på min telefon endnu, det får jeg nu her om et par dage, men den virker upåklageligt i s toget og i busserne (i kbh) med det der gratis danmark. 

hvis det er når du har anskaffet dig en kå kan du i stedet for at sidde og læse brugsforvirringen se tutorials på Youtube, der er nogle stykker der har lavet en gennemgang af telefonen med widgets og alt det der. market osv.. 

og jeg syntes at android er et fantastisk fedt styresystem...

jeg siger hvertfald  og især til prisen, jeg gav 1800 for min i føtex for en måneds tid siden, og så købte jeg et siliconeitui og en skærmdækker i telenor butikken, som er lavet til HTC wildfire telefonen (ved ik hvad den hedder - sådan en til at klistre på skærmen så den ikke bliver ridset, hvilket jeg anbefaler) 

man kan få den i hvid og i sort og andre farver sikkert også.. jeg har den i sort. og min venninde har den i hvid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.