jeg købte en i hvid for 14dage siden.. er tilfreds med den indtil nu
dog ikke at der ikke er en direkte lydløs funktion (har ikke fundet den ihvertfald) man ikke kan vælge andre ringe toner end dem der er standard osv 
jeg har den ogs og jo der er en lydløs funktion.,, hvis du holder tænd og sluk (lyset) knappen inde for oven kommer der valgmuligheder hvor du kan vælge lydløs)
JEG ELSKER min HTC wildfire..
jeg var ikke så glad for den i starten fordi at jeg jo som gammel nokiabruger ikke lige kunne venne mig til den, og så ville jeg gerne kunne spille angry birds, men det kan den ikke så godt, den hakker lidt når man spiller det, men ellers fungere den faktisk rigtig godt med internet og søgefunktioner og tastaturet osv.. og har man trådløst internet hjemme er det super lækkert,,, jeg har dog ikke en datapakke på min telefon endnu, det får jeg nu her om et par dage, men den virker upåklageligt i s toget og i busserne (i kbh) med det der gratis danmark.
hvis det er når du har anskaffet dig en kå kan du i stedet for at sidde og læse brugsforvirringen se tutorials på Youtube, der er nogle stykker der har lavet en gennemgang af telefonen med widgets og alt det der. market osv..
og jeg syntes at android er et fantastisk fedt styresystem...
jeg siger hvertfald
og især til prisen, jeg gav 1800 for min i føtex for en måneds tid siden, og så købte jeg et siliconeitui og en skærmdækker i telenor butikken, som er lavet til HTC wildfire telefonen (ved ik hvad den hedder - sådan en til at klistre på skærmen så den ikke bliver ridset, hvilket jeg anbefaler)
man kan få den i hvid og i sort og andre farver sikkert også.. jeg har den i sort. og min venninde har den i hvid.

Anmeld